|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I farta!!
|
Tips om butikker i Oslo med kjoler til bryllupJeg skal til Oslo snart og vil gjerne ha tips om hvor jeg kan gå for å finne ålreite kjoler til bryllup. Jeg skal ha bunad først og skifte etter middag så det er ikke gallakjole. Men litt fin til knærne tenker jeg.
|
|
|
#2 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips om butikker i Oslo med kjoler til bryllupCoast i Bogstadveien (på venstre side av veien hvis du går fra slottet). Hvis den er der enda?
|
|
|
#6 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Tips om butikker i Oslo med kjoler til bryllupCoast kan også besøkes på Byporten, shoppingsenteret i forbindelse med Oslo S. 2. etasje. (mulig det er en mindre filial enn i Bogstadveien.)
|
|
|
#7 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Tips om butikker i Oslo med kjoler til bryllupMette Møller har også mange fine kjoler, http://www.mettemoller.no/Kjoler.aspx
|
|
|
#9 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Tips om butikker i Oslo med kjoler til bryllupHvis du skal på Coast i Bogstadveien kan du også titte innom Monsoon som har åpnet i Bogstadveien 27. De har også mye lekkert!
|
|
|
#11 |
|
I farta!!
|
Sv: Tips om butikker i Oslo med kjoler til bryllup
Kjekt, da kan jeg kikke innom der først før jeg evnt reiser videre i butikker.
|
|
|
#12 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Tips om butikker i Oslo med kjoler til bryllupKaren Millen har også noen fine kjoler (varierer litt fra år til år dog). Butikk i Paléet (vis-a-vis Nationaltheateret stasjon). Du kan jo sjekke ut nettsiden først og se om du finner noe du liker. Ellers støttes både Coast, Mette Møller og Monsoon! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Tips om butikker i Oslo med kjoler til bryllupVerken Monsoon eller Coast har sjal som passer til finere kjoler.
|
|
|
|
#15 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Tips om butikker i Oslo med kjoler til bryllupJeg kjørte akkurat forbi en butikk i dag i Pilestredet som het Atmosphere, rett nedenfor rundkjøringen ved Bislet. De hadde noen tilsynelatende pene kjoler i vinduet (jeg tenkte faktisk akkurat at der kunne jeg dra hvis jeg trenger noe ganske pyntet).
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips om butikker i Oslo med kjoler til bryllupDiin i Kirkeveien. Butikken ligger ved Frogner Stadion.
|
|
|
#18 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips om butikker i Oslo med kjoler til bryllupVi var på Coast i Bogstadveien og ved Rådhuset igår og fikk beskjed om at Coast Byporten var nedlagt. De hadde forresten et nydelig pashmina sjal m/perler på Coast i Bogstadveien kom jeg til å tenke på til 3-400. Det ble et kjolekjøp (lang sådan) men det er stive priser der på polyesteret... dog hadde de 50% på noen korte kjoler (Bogstadveien). Liker du ikke polyester tror jeg heller jeg ville satse på MMøller. Monsoon hadde også godt utvalg i korte kjoler. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
I farta!!
|
Sv: Tips om butikker i Oslo med kjoler til bryllupTusen takk for tips. Ser ut til at jeg må komme meg opp i Bogstadveien og rundt der. Vært der en gang før. T bane til Majorstua og gå mot slottet best kanskje?:ikke kjent:
|
|
|
#20 |
|
intro
|
Sv: Tips om butikker i Oslo med kjoler til bryllup
Ja, det kan nok være en grei rute. Monsoon finner du omtrent midt i Bogstadveien, på venstre hånd når du går nedover, mens Oasis er på høyre side ved lyskrysset i overgangen mellom Bogstadveien og Hegdehaugsveien. Enda litt lenger ned, på venstre side, ligger Mette Møller.
|
|
![]() |
|
|