|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hvor ofte burde man gå til frisøren?Ja, sånn for å opprettholde et sunt og fint hår og ta ettervekst. Nå klippet jeg meg en god del og stripet håret 7. mai, og jeg kan ikke se noe umiddelbart behov for å dra igjen, men når kommer jeg til å merke det?
|
|
|
#2 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte burde man gå til frisøren?Jeg burde gå hver 6. uke. Går det 7 uker begynner jeg å se særdeles rufsete ut, etter 8 uker er det full krise. Jeg har kort hår og rask hårvekst. Har man langt hår kan det kanskje vente litt til?
|
|
|
#3 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvor ofte burde man gå til frisøren?Jeg har ganske kort hår nå, men ingen farge, og skal i teorien klippe meg hver sjette til åttende uke. Jeg tror det er omtrent det som er vanlig hos min frisør, i alle fall. For min del blir det mye sjeldnere på høsten, da tar det litt tid før jeg får oversikt over jobbhverdagen, og i stresseperioder. Ellers i året prøver jeg å få satt opp ny time før jeg går derfra, og da greier jeg det. Hver sjette, altså.
|
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor ofte burde man gå til frisøren?Jeg har litt lenger enn skulderlangt nå, og sparer.
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvor ofte burde man gå til frisøren?Hvor lang er en rev? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor ofte burde man gå til frisøren?Etter at jeg begynte på klippe meg ca. hver 6.uke ser håret mitt mye bedre og sunnerer ut. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor ofte burde man gå til frisøren?Aldri.
|
|
|
#8 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hvor ofte burde man gå til frisøren?Eg går ein til to gonger i året. Håret mitt er langt og tjukt.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor ofte burde man gå til frisøren?Litt oftere enn hvert andre år
|
|
|
#10 |
|
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte burde man gå til frisøren?Det sies vel at du "må" til frisøren etter 4-6 uker for å holde frisyre og farge fin, litt avhengig av hårvekst. Selv burde jeg gå til frisøren hver 4./5.uke for å beholde sveisen. Skriver burde siden jeg av en eller annen grunn ikke klarer å komme meg til frisøren før det har gått 2 -3 mnd
|
|
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor ofte burde man gå til frisøren?Interessant. Jeg hadde tenkt til å sette av tid og penger til det annenhver måned og det ser jo ut til å kunne være et ok intervall.
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor ofte burde man gå til frisøren?Jeg klipper stort sett en gang pr. mnd, og farger annenhver eller noe sånt. Men jeg har helt kort nakke, hvor etterveksten synes veldig godt. Håret mitt vokser dessuten litt rart, så for å ha det fint bak må jeg klippe det så ofte. |
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor ofte burde man gå til frisøren?Jeg leste i avisen her en dag at man burde gå til frisøren hver 6. uke. Spesielt på barn. Følte meg nesten som en barnemishandler, fordi Minsta ikke hadde vært hos frisøren på godt over ett år. Tok henne sporenstreks til frisøren, jeg, altså!
|
|
|
#14 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor ofte burde man gå til frisøren?Maggie: Stod det noe om hvorfor?
|
|
|
#15 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor ofte burde man gå til frisøren?Jeg går ca. hver sjette uke, og synes langt flere burde gått oftere enn de gjør. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvor ofte burde man gå til frisøren?Det var sikkert frisørene som syntes det. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte burde man gå til frisøren?
Jeg leste det samme og skjønner at jeg er helt ute å kjøre i forhold til frisørintervall for ungene. På en annen side de fikk jo en klipp etter jul en gang. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvor ofte burde man gå til frisøren?Hver 6.-8. uke tenker jeg, alt etter hvor fort håret ditt vokser, hva slags frisyre du har og evt. kontrast av ettervekst.
|
|
|
#19 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hvor ofte burde man gå til frisøren?For meg er hver 8. uke perfekt intervall.
|
|
|
#20 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hvor ofte burde man gå til frisøren?Jeg har langt, sentvoksende hår som holder seg fint og tåler en del, så jeg klipper meg ganske sjelden. Det er farget bittelitt mørkere enn det normalt er, og etterveksten fikser jeg fint selv.
|
![]() |
|
|