|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Når blir et plagg dyrt, type genser, bukser, kjole | |||
| 300 |
|
7 | 5,51% |
| 500 |
|
45 | 35,43% |
| 700 |
|
32 | 25,20% |
| 900 |
|
16 | 12,60% |
| 1100 |
|
15 | 11,81% |
| 1300 |
|
0 | 0% |
| 1500+ |
|
12 | 9,45% |
| Deltakere: 127. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Merkeklær - Når blir et plagg dyrt, type genser, bukser, kjolePoll kommer.
|
|
|
#2 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MerkeklærVoksenklær? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Merkeklær - Når blir et plagg dyrt, type genser, bukser, kjoleJeg synes også at det begynner å bli dyrt ved 500,-. Ikke skikkelig dyrt før det nærmer seg 1000,-. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Teller ned
Sv: Merkeklær500kr, men det er ikke dermed sagt at jeg ikke kjøper dyrere tøy. Vi som er litt gladtjukke finner sjelden klær, som ser sånn nogenlunde moderne ut, til en billig penge. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Merkeklær - Når blir et plagg dyrt, type genser, bukser, kjoleSvart på pollen jeg også. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tusenkunstner
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() |
Sv: Merkeklær - Når blir et plagg dyrt, type genser, bukser, kjole
Enig med du...
|
|
|
#11 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Merkeklær - Når blir et plagg dyrt, type genser, bukser, kjoleJeg synes det er forskjell på gensere, bukser og kjoler, jeg da... |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Merkeklær - Når blir et plagg dyrt, type genser, bukser, kjoleJeg burde vel hatt eget alternativ for Angelique; "Jeg kjøper da ikke billig"
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Merkeklær - Når blir et plagg dyrt, type genser, bukser, kjoleI mine øyne begynner (hverdags-)klær for voksne å bli dyre når de passerer 500,-/ plagget. Eneste unntak er jeans, de jeg bruker ligger som regel mellom 500,- og 1000,- og det syns jeg er en grei pris. For barn ligger lista kanskje enda litt lavere enn femhundrelappen, men for en skikkelig bukse eller en litt robust hverdagskjole av god kvalitet kan jeg nok bruke såpass uten å føle at det er veldig dyrt. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sv: Merkeklær - Når blir et plagg dyrt, type genser, bukser, kjoleJeg synes et plagg er dyrt hvis det koster 300 kr og har nupper etter første bruk. Et plagg til 1500 som har et klassisk snitt og kvalitet som gjør at jeg kan ha det i flere år derimot, er billig.
|
|
|
#20 |
|
intro
|
Sv: MerkeklærDet kommer litt an på. En kjole til 1000 kan godt være rimelig hvis den er fin, men en genser ville jeg nok aldri giddet å gi over 500 for.
|
|
![]() |
|
|