|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke matsorter innholder mye syre og hvilke gjør det ikke?Hvordan syre tenker du på? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke matsorter innholder mye syre og hvilke gjør det ikke?Sure matvarer, som juice, sitron, appelsiner, andre citrusfrukter, tomat, ketchup, eddik, syltede agurker, og rødbeter, surkål...osv. Noen spesiell grunn til at du spør om dette? Om jeg kan spørre... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Hvilke matsorter innholder mye syre og hvilke gjør det ikke?
Hun har en annen tråd og, tipper det er relatert til det hun spør om der. (Jeg er usikker på hvor den ligger, så jeg utdyper ikke her.)
![]() |
#5 |
ASD
![]() Sv: Hvilke matsorter innholder mye syre og hvilke gjør det ikke?
Har lest den andre tråden nå |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvilke matsorter innholder mye syre og hvilke gjør det ikke?Jeg reagerer på cola (men drikker det forde
![]() |
#7 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke matsorter innholder mye syre og hvilke gjør det ikke?Så den andre tråden jeg og... Ferdigposer som Toro sine, tomatsuppe feks ser ut for å inneholde mye syre. I det hele tatt virker det som mer som et puslespill å finne ut av det der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ASD
![]() Sv: Hvilke matsorter innholder mye syre og hvilke gjør det ikke?Jeg førte nøye matdagbok over hva jeg spiste og hva jeg merket av refluks, eller om jeg fikk puste vansker (refluks trigger anfall av puste vansker hos meg under trening). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|