Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Er det noen som har Jamies 30-minute meals-boken tilgjengelig?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-11, 17:28   #1
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Er det noen som har Jamies 30-minute meals-boken tilgjengelig?

Jeg har den ikke her, og trenger oppskriften på soppsausen til pork fillet with mushroom sauce, celeriac mash and garlicky beans.
hjelp?

Gammel 28-05-11, 17:33   #2
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: er det noen som har jamies 30-minute meals-boken tilgjengelig?

Har den foran meg, trenger du hele oppskriften?

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 17:35   #3
Sundae

Sundae sin avatar

Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: er det noen som har jamies 30-minute meals-boken tilgjengelig?

4 rashers of smoked streaky bacon
a few sprigs of fresh rosemary
200 g pork kidney
8 medium white or chestnut mushrooms
optional: a swig of Marsala
150 ml single cream
1 tablespoon English mustard

Trenger du fremgamgsmåte også eller bare ingrediensene?

Gammel 28-05-11, 17:43   #4
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen som har Jamies 30-minute meals-boken tilgjengelig?

Nei, det går bra, tusen takk. Jeg hadde imidlertid elegant fortrengt at den inneholder nyrer, det dropper jeg, tror jeg.
Takk igjen.

Gammel 28-05-11, 19:50   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oj, den boka har jeg aldri visst om. For en skam! Finnes den på norsk også?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 19:54   #6
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er rimelig sikker paa at den finnes som en app til Iphone ogsaa.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 20:33   #7
Sundae

Sundae sin avatar

Standard

Hyacinth, jeg tror den kommer på norsk i løpet av året. Finnes på svensk og dansk.

Edit: I følge Bokilden kommer den ut 15. august.

Gammel 28-05-11, 21:25   #8
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Standard

Jeg kan melde om at retten smakte nydelig, og var ferdig på under 30 minutter (Og helt uten nyrer). Men det var kontinuerlig jobbing ved grytene, det var det. Gleder meg til å prøve flere oppskrifter, har nettopp fått den.

Sist redigert av Mrs. Longbottom : 28-05-11 kl 21:35.
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.