Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hvilke sko til jogging?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-11, 23:55   #1
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvilke sko til jogging?

Jeg har begynt å jogge
Ganske ufattelig siden jeg egentlig hater det som pesten.

Jeg jogger ikke akkurat langt og jeg jogger i skogen. For øyeblikket bruker jeg mine meget godt brukte Ecco goretex sko som har funka greit. Dvs jeg har ikke kjent noe i mine ubrukelige knær. Måtte jogge etter guttungen på sykkel i dag, på asfalt, og det kjentes godt både her og der.
Knærne mine er som sagt elendige og jeg trenger god demping på skoene. Har også fått plager i ene hofta.
Av skoene som jeg når har bodd i i omtrent 5 år, så ser jeg at jeg sliter de på utsiden av hælen og på innsiden ved tærne.
Kommer primært til å jogge i skogen, asfalt tror jeg blir for hardt.

Noen innspill? Dette har jeg virkelig ikke peil på nemlig

Gammel 30-05-11, 00:02   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko til jogging?

Ut i fra slitasjen kan det virke som at du har et helt normalt steg og da kan du i grunnen velge og vrake i sko. Du burde kjøpe deg terrengjoggesko og de er ofte Goretex. Det er noe forskjell på terrengsko også, og du burde tenke litt på hvor mye du kommer til å trene. Jogger du mye bør du kjøpe en sko beregnet på mengdetrening.

Og helt til slutt: Bytt sko oftere enn hvert 5 år. Bruker du de mye bør du også ha flere par å skifte på med.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 00:05   #3
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joggesko.

Fnis! Sorry, litt for sent på kvelden.

Gammel 30-05-11, 00:07   #4
star
bits and pieces

star sin avatar

star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Joggesko.

Fnis! Sorry, litt for sent på kvelden.

Fins sikkert like mange ørten typer joggesko som andre typer sko vil jeg tippe

Gammel 30-05-11, 00:09   #5
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Og helt til slutt: Bytt sko oftere enn hvert 5 år. Bruker du de mye bør du også ha flere par å skifte på med.

Jeg bor i sko til de er utslitt Jeg virkelig hater å kjøpe sko. Tror gutta har flere par sko enn deg jeg har

Gammel 30-05-11, 00:13   #6
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mer seriøst: Gå til en sportsbutikk og fortell hva slags terreng du løper i og hvor ofte, og få hjelp til å velge en passende joggesko. Asics og Nike er dyre sikkerstikk sånn merkemessig.

Gammel 30-05-11, 00:27   #7
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om du får flere alternativer så velg den som sitter best på foten. (Evt den som er finest, som jeg pleier. ).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 11:25   #8
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

OK, da prøver jeg det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:33.