|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
trenger lading
|
Pass til barn og fullmakt/legitimasjonJeg vet at man må ha med legitimasjon/kopi fra den andre forelderen for å få pass til barn. Til vinteren skal jeg muligens ha med meg barna til USA, og to av de har pass som trolig går ut like før reisen. På politiets sider står det:
Jeg tviler på at jeg får låne med legitimajonen til far, siden vi kanskje ikke ser han den tida jeg søker. Men hvor kan han få "offentlig bekreftet kopi"?
|
|
|
|
#3 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pass til barn og fullmakt/legitimasjonJa, jeg ville satset på å søke uten hans underskrift. Det er enklere. Da blir det politiet som må få tak i ham.
|
|
|
#4 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Pass til barn og fullmakt/legitimasjonOffentlig tjenestemann kan bekrefte rett kopi, det vil si hvilket som helst offentlig kontor, skoler etc.
|
|
|
#5 |
|
trenger lading
|
Sv: Pass til barn og fullmakt/legitimasjonDa må det kanskje være offentlig kontor i Norge? Kom på at han kan sikkert gjøre det hos en eller annen politikammer.
|
|
|
|
#6 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Pass til barn og fullmakt/legitimasjon
Noen uker. Politiet skriver til ham og ber ham om å samtykke eller å gi en god forklaring på hvorfor han lar være. Han får noen ukers frist på å svare. Hvis han ikke svarer får du pass uten hans underskrift.
|
![]() |
|
|