|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
~~~~~~~
|
Feilmelding 0x80070006 VistaGaaaah! Frøkna har fått en haug med virus på PC'n sin igjen, og mange programmer som ikke virker. Nå har jeg brukt ett par dager på å få satt den opp på nytt igjen, men det er en feilmelding jeg ikke får bukt på og det er :
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Feilmelding 0x80070006 VistaDu har sett her? |
|
|
|
#3 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Feilmelding 0x80070006 VistaDet er Windows defender denne feilmeldingen kommer fra, såpass har jeg funnet ut..
|
|
|
#4 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Feilmelding 0x80070006 Vista
Jeg er litt skeptisk til sånne linker for de kan være virus de også.
|
|
|
#5 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Feilmelding 0x80070006 VistaJeg har googlet litt, og det ser ut til at reinstallering av Vista er det eneste sikre for å fikse det. Jeg stiller meg også litt tvilende til den dcclifecare-linken der, den så noe suspect ut. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Feilmelding 0x80070006 Vista
Tusen takk for svar atter engang Juste
|
|
|
#7 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Feilmelding 0x80070006 VistaDet kommer litt an på. Er det to harddisker i maskinen? Dersom det er det, flytt alt som skal beholdes over på den harddisken som ikke inneholder Windows og så kan du installere Vista på nytt. Man mister alle programmer, men de kan man jo lett reinstallere senere. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Feilmelding 0x80070006 VistaOm disken ikke er partisjonert, kan du jo bare dra det du vil gjemme over på en ekstern hd, installere os på nytt, og så legge det tilbake. |
|
![]() |
|
|