|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Pc-jungel, jeg trenger litt hjelpJeg merker at jeg har veldig lite peiling... Det ser ut som pc'n min har tatt kvelden, og jeg snuser etter en ny. Men det er så mye å velge mellom og jeg vet ikke hva jeg ønsker.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pc-jungel, jeg trenger litt hjelpHar ikke noen tips men henger meg på her. Bærbare tok kvelden i forrige uke så vi er på jakt etter ny også. Må se litt hva folk anbefaler
![]() |
#4 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Pc-jungel, jeg trenger litt hjelpJeg kjøpte nylig en HP beats audio pga. jeg er opptatt av musikk. Gikk bort fra acer pga. mye tull med den. Viftene røyk i eninga og hovedkortet måtte byttes. Cd spilleren har aldri fungert på den heller. Så Acer var jeg ikke fornøyd med.
![]() |
#5 |
trenger lading
|
![]() Sv: Pc-jungel, jeg trenger litt hjelpOk. Jeg går snart i snurr her. Prøvd å finne ut hva jeg vil ha, men ikke så greit å vite hva som er viktig og ikke. Jeg bruker ofte mange programmer samtidig: internett, mail, bilder, word. Det er greit om jeg kan ha mange ting i gang samtidig uten at pc'n blir treg.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pc-jungel, jeg trenger litt hjelpHenger meg på jeg også, null peiling på hva jeg skal ha eller trenger. Har nå en bærbar Dell.
![]() |
#8 |
trenger lading
|
![]() Sv: Pc-jungel, jeg trenger litt hjelpJeg har i dag bestilt den jeg linket til i innlegg 6. Fant den for 5400 hos netshop. Da blir det spennende å se når jeg får den.
![]() |
|
|