|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Kan veska være ekte?Jeg har fått bursdagsgave av svigers etter at de har vært på en lang reise, på bl.a. Filippinene. Og de kom med en Burberry-veske. Kan den være ekte, tro? De bruker ikke å handle dyre gaver og de vet heller ikke så mye om merker.
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kan veska være ekte?Høres fake ut, hvertfall med tanke på hvor den er kjøpt.
![]() |
#4 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Kan veska være ekte?Ja, helt sikkert. Problemet er at jeg ikke liker fake vesker, da går jeg heller med de jeg har kjøpt på kjedebutikkene. Ja ja, svigermor er egentlig bare snill siden jeg lånte en veske av henne i en lengre periode som ligner veldig på denne jeg fikk, altså samme fasong. Så det var nok det hun tenkte på da hun handlet denne. Den er veldig fin så jeg kommer nok til å bruke den.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Kan veska være ekte?Det er big business med kopi-varer. |
![]() |
![]() |
#6 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan veska være ekte?Mange i foreldregenerasjonen er oppvokst med at "alt er så veldig mye dyrere i Norge", og har fortsatt klokkertro på dette. Derfor kan de godt tro at man får en ordentlig Burberry-veske til noe få hundrelapper i utlandet, for det er jo bare at det er så dyrt i Norge.
![]() |
#7 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Kan veska være ekte?Mest sannsynlig fake vil jeg tro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Kan veska være ekte?Kan aldri tenke meg at den er ekte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan veska være ekte?Den er helt sikkert fake, men den var griselekker, så hvem bryr seg?
![]() |
#10 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan veska være ekte?Synes vesken du fikk var kjempefin jeg! Har selv fått fake veske i gave og har også orginale som jeg har kjøpt selv. Noen ganger har faktisk de som har vært fake holdt lenger enn de orginale!
![]() |
#11 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan veska være ekte?Den er nok ikke ekte, hadde den vært det hadde den nok kostet flere tusen. Enig med deg, liker ikke kopier, da kjøper jeg heller vesker i billige kjedebutikker.
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kan veska være ekte?Moren min kunne ha kjøpt noe sånt, betalt 1000 kroner og vært hellig overbevist om at den var ekte. For henne er 1000 kroner en helt uhyrlige pris for en veske, og da måtte den vært ekte.
![]() |
![]() |
|
|