|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() 10 år og bursdagslekerVi skal ta med bursdagsbarnet og gjestene hennes ut på ei øy og feire 10-årsdagen hennes. Det ser ikke ut til at det blir badevær i morra og da må vi finne på noen leker i stedenfor.
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: 10 år og bursdagslekerBoksen går, stiv heks, haien kommer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Erfaren
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 10 år og bursdagslekerHva med å ta med Crocket spill kanskje?
![]() |
#4 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: 10 år og bursdagslekerKubb er populært blant straks 11-åringen og vennene hennes her, i hvert fall. I 10-årsdagen hennes hadde vi bl.a. quiz med premie, og såpebobler til alle. Det slo an.
![]() |
#5 |
Ferdig!
Hvor: Telemark
![]() Sv: 10 år og bursdagsleker
Hva er kubb?
![]() |
#6 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: 10 år og bursdagslekerNå leter jeg etter en enkel fremstilling av kubb-spillet på nett, men det var da voldsomt så komplisert alle skulle gjøre det! I grove trekk deler man inn i to lag og kaster trepinner for å velte motstanderens treklosser (kubber). Spillet fås kjøpt på lekebutikker, og så vet jeg både Rema og OBS bruker å ha det i sommersesongen. Skal ut og handle nå, men kommer sterkere tilbake, med mindre noen andre klarer å forklare på en enkel måte innen den tid.
![]() |
#7 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 10 år og bursdagslekerI gamle dager, da jeg var i en tiårsbursdag (:knirk: ), hadde vi en lek som jeg husker som hysterisk morsom. Det dreide seg om å, med henda på ryggen, få tak i en eplebåt i en bolle med vann. Deretter skulle man finne et stort drops som lå i bunnen av en bolle med mel. Grisete og gøy!
![]() |
|
|