Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Trondheimere: Noen som vil være med å fiske/kaste stein i vannet sent i morgenkveld?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-11, 21:58   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trondheimere: Noen som vil være med å fiske/kaste stein i vannet sent i morgenkveld?

I morgen skal jeg ta med meg Stesnuppa (13) å fiske/kaste stein i vannet etter Poden har lagt seg. Det er planen i hvertfall. Da pakker vi med oss noe godt i sekken, Fulladet iPod med musikk, har med kjøpemark og noen sluker, og drar opp til Haukvatnet. Det kan bli en kjapp afære, eller vi kan bruke halve natten. Hvem vet. Vi pleier ikke å få fisk.

Er det noen som tenker at det vil de også?

Gammel 09-06-11, 22:06   #2
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trondheimere: Noen som vil være med å fiske/kaste stein i vannet sent i morgenkve

Hvor sent er det snakk om? Vi/jeg bruker å fiske, men ikke på Haukvannet. Der er det bare gjedde. Baklidammen er fin, der kan man få ørret.

Gammel 09-06-11, 22:07   #3
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trondheimere: Noen som vil være med å fiske/kaste stein i vannet sent i morgenkve

Åh det hørtes koselig ut! Da jeg var barn/tenåring elsket jeg lange rolige fisketurer i elva sammen med pappa. God tur hilsen Osloboer!

Gammel 09-06-11, 22:19   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Hvor sent er det snakk om? Vi/jeg bruker å fiske, men ikke på Haukvannet. Der er det bare gjedde. Baklidammen er fin, der kan man få ørret.

Vi får aldri fisk likevel, så jeg har aldri vurdert hvor det kan være best å dra.

Hvor er Baklidammen?

Vi drar vel ut mellom 21 og 22 en gang. Skal du være med.?

Gammel 09-06-11, 22:20   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Åh det hørtes koselig ut! Da jeg var barn/tenåring elsket jeg lange rolige fisketurer i elva sammen med pappa. God tur hilsen Osloboer!

Ja, jeg husker også at pappa noen gang tok eg med ut på fisketur eller bare vanlig tur sent på kvelden noen ganger. Det var så velig koselig å få litt alenetid sammen.

Gammel 09-06-11, 22:29   #6
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Vi får aldri fisk likevel, så jeg har aldri vurdert hvor det kan være best å dra.

Hvor er Baklidammen?

Vi drar vel ut mellom 21 og 22 en gang. Skal du være med.?

Det er fullt mulig jeg drar og fisker i morgen kveld, ja. Men, jeg starter nok tidligere enn dere, og drar nok til Baklidammen. Man kjører forbi Byåsen Butikksenter, mor SKistua. Parker på første store p-plass på høyre side, der ser du vannet også. Her kan du få ørret, jeg fikk i går

Gammel 09-06-11, 22:30   #7
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Åh! Det hørtes koselig ut! Elsker å fiske. Jeg pleier som regel ikke dra på fisketur uten å få fisk da, men det har jo hendt!

Dessverre, så blir det vel litt for langt og sent, ellers hadde det vært veldig artig å fiske med deg og stesnuppa! Kanskje dere skal bli med oss på fisketur en gang, så kanskje dere får oppleve å få fisk også?

Gammel 09-06-11, 22:32   #8
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

http://www.1881.no/Kart/Partner/Star...BC_020102_Kart#

Gammel 09-06-11, 22:32   #9
Albertine
Passiv

Standard

Det hørtes veldig koselig ut, men friluftsliv er nok ikke det jeg bør begi meg ut på akkurat nå. Kos dere!

Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 22:35   #10
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en morsom plan! Jeg har en lang dag foran meg i morra, og attpåtil er det mulig at Lillemor skal ha en venninne på overnatting. Men jeg skal ha det i bakhodet likevel, for det hadde vært utrolig hyggelig å stikke oppom. Det er jo nesten i nabolaget også, så.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 22:54   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Det er fullt mulig jeg drar og fisker i morgen kveld, ja. Men, jeg starter nok tidligere enn dere, og drar nok til Baklidammen. Man kjører forbi Byåsen Butikksenter, mor SKistua. Parker på første store p-plass på høyre side, der ser du vannet også. Her kan du få ørret, jeg fikk i går

Takk! Da skal jeg vel klare å lokalisere det.

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Åh! Det hørtes koselig ut! Elsker å fiske. Jeg pleier som regel ikke dra på fisketur uten å få fisk da, men det har jo hendt!

Dessverre, så blir det vel litt for langt og sent, ellers hadde det vært veldig artig å fiske med deg og stesnuppa! Kanskje dere skal bli med oss på fisketur en gang, så kanskje dere får oppleve å få fisk også?

Det hadde vært kjempekoselig.

Det er egentlig Poden og jeg som pleier å dra på fisketur uten å få fisk. Nå tenker jeg å utvide med å ikke få fisk med Stesnuppa.

Albertine: Det er vel kanskje ikke riktig tid akkurat nå, nei.

Fadese: Da ser det ut som det blir Baklidammen, ok? Kom gjerne innom.

Gammel 09-06-11, 22:56   #12
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å, det hørtes koselig ut!
Men jeg reiser på hytta og skal fiske i sjøen. Skal tenke på dere!

Gammel 09-06-11, 23:08   #13
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Jeg vil ta et lite forbehold ang vær. Hvis det er like ustabilt som nå, så er det lite koselig å fiske.

Gammel 09-06-11, 23:24   #14
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Stakkars Stein.

Gammel 09-06-11, 23:46   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg vil ta et lite forbehold ang vær. Hvis det er like ustabilt som nå, så er det lite koselig å fiske.

Næh, så lenge temperaturen er grei så er det stas med regn også.

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Stakkars Stein.

Ho, ho, ho! Gøyalt, Mauser, gøyalt!

Gammel 10-06-11, 00:34   #16
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er for langt unna.

Gammel 10-06-11, 09:01   #17
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh... heldige stesnuppa som har deg som gjør slike fine ting med henne!

Gammel 10-06-11, 09:06   #18
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Er det noen som tenker at det vil de også?

Ja, det er meg, men det er dessverre litt for langt unna.

Gammel 10-06-11, 09:09   #19
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Stakkars Stein.

En gang i min glade ungdom, jeg var alene hjemme St.Hanskvelden, så ringte det på døra mi.

Utenfor sto min heller sleezy nabo, god og påseilet. Han ville invitere meg på St.Hansmoro: "Vi skal opp og pælme polakkene ut i Damtjern - vil du være med!?"

Det var med beklagelse å melde at jeg hadde andre planer for kvelden...

Ikke veit jeg om polakkene ble pælma i vannet, men stakkars Stein, ja - han går en ublid skjebne i møte i kveld, skjønner jeg, enda det bare er pinse og ikke St Hans.

Gammel 10-06-11, 09:14   #20
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Hvorfor skal dere finne på slikt når jeg ikke er hjemme da?

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:57.