|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superbasinella
|
![]() Kan jeg bli en kaffedrikker?Hvor lenge må jeg drikke kaffe før jeg liker det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kan jeg bli en kaffedrikker?Hvorfor skal du like det? Du vil ha dårlig ånde? Misfargede tenner?
![]() |
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kan jeg bli en kaffedrikker?Den ser jeg. Du skulle ikke bare avansert til å drikke spylervæske med en gang? Hvorfor gå omveien om kaffe?
![]() |
![]() |
#6 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Kan jeg bli en kaffedrikker?Jeg prøvde én gang da jeg var 20,
![]() |
#9 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg bli en kaffedrikker?Jeg har prøvd litt. Bittelitt. Jeg kan strekke meg til å drikke iskaffe, men det er det. Nå har jeg sluttet å prøve. Jeg er en som drikker te.
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kan jeg bli en kaffedrikker?
Ja, de går helst for medbrakt, den gjengen...
![]() |
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Kan jeg bli en kaffedrikker?Lukke øynene mens du drikker?
![]() |
#15 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kan jeg bli en kaffedrikker?Jeg forstår Morella. Kaffesmak er ikke ille, men å drikke det i mengder byr meg i mot. Caffe Mocca, med mye sjokolade, går an. Men det er ikke slankemat...
![]() |
![]() |
#16 |
Superbasinella
|
Jeg tåler å se på kaffen altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Kan jeg bli en kaffedrikker?Jeg begynte å drikke kaffe da jeg studerte, første året var det en unnskyldning for å slippe unna lesesalen og sosialisere med de andre.... Puh! Bra vennene mine ikke røykte.
![]() |
#18 |
Borte
|
![]() Sv: Kan jeg bli en kaffedrikker?Det er bare å øve og øve. Til slutt renner den ned i bøttevis helt av seg selv.
![]() |
#19 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg bli en kaffedrikker?Og lukten, lukten er deilig. Særlig lukten av nykvernede kaffebønner inni en kaffebutikk som også selger sjokolade, sånn at kaffe- og sjokoladelukten blander seg.
![]() |
#20 |
Superbasinella
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|