|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Bh-merker som er gode på små flate pupper da?
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: Bh-merker som er gode på små flate pupper da?La Lina i Oslo er gode på små pupper også |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Bh-merker som er gode på små flate pupper da?Det blir veldig upraktisk for meg å få kommet meg dit, men jeg skal huske på det hvis jeg ikke finner noe annet.
|
|
|
#5 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bh-merker som er gode på små flate pupper da?Ned i omkrets rundt ryggen! Da blir cupen bredere.
|
|
|
#6 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Bh-merker som er gode på små flate pupper da?
Jeg har prøvd det, men får det liksom ikke til. Prøvde 65, men snakk om å føle seg snurpa.
|
|
|
#7 |
|
nju nja njo
|
Sv: Bh-merker som er gode på små flate pupper da?Denne må jeg også abonnere på. Jeg har ikke sjans til å puste i 65 omkrets.
|
|
|
#8 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bh-merker som er gode på små flate pupper da?Jeg bruker 65 og jeg er en L. Det er litt en vanesak, syns jeg, men klart det er stramt. Når man er stor, så er fordelen at man bærer all vekten rundt ryggen og nesten ingenting på skulderene.
|
|
|
#9 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Bh-merker som er gode på små flate pupper da?Men jeg skjønner ikke åssen det er mulig? Jeg er en 36/S og jeg føler meg snurpa i 65. Men mulig det er annerledes med veldig dyre bher?
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bh-merker som er gode på små flate pupper da?Og jeg som tenkte jeg skulle foreslå Triumph. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Bh-merker som er gode på små flate pupper da?Agent Provocateur skal ha en del stilig for sånne som oss. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bh-merker som er gode på små flate pupper da?Jeg slutta med BH jeg, fantastisk deilig |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bedreviter
|
Sv: Bh-merker som er gode på små flate pupper da?Alt blir bedre med gode BH-er. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bh-merker som er gode på små flate pupper da?Jeg har også vært i spesialbutikk, og de fant en eneste bh som passet meg. Og så har jeg klart å finne en bh på H&M som passer fint. Det er en sånn balconett-bh... |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
Sv: Bh-merker som er gode på små flate pupper da?Change synes jeg fungerer gost til med som har 85 rundt og b-cup.
|
|
|
|
#17 |
|
Bedreviter
|
Ikke for å være frekk, men er du helt sikker på at du bruker rett størrelse? 85B er en sånn størrelse som folk vanligvis ikke egentlig har; hvis man er så stor at du skal bruke 85 rundt, så har man normalt ikke B-cup. Til sammenligning bruker jeg 46 i overdeler og bruker BH i størrelse 80FF. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
intro
|
Det er de altså ikke - i alle fall ikke om man har en liten omkrets i tillegg.
|
|
|
|
#19 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
Jeg tar det ikke ille opp. Change hadde, da jeg kjøpte mine, 85B. Men jeg hater stramme ting, så jeg valgte den videste som gikk an. Og dama målte meg, og det var den som passet best. Jeg HAR små pupper, men er ganske stor og kraftig, ikke feit, men ikke spinkel heller.
|
|
|
|
#20 |
|
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bh-merker som er gode på små flate pupper da?Jeg bruker forlengelse rundt for å få Bhen til å passe. |
|
|
|
![]() |
|
|