Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Legevaktsmat?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-11, 09:37   #1
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Legevaktsmat?

Gutt falt på sykkelen på fredag og har ett skrubbsår i ansiktet samt en hevelse rundt øye som jeg synes så bedre ut i går men i dag ser ser verre ut igjen. Skal jeg ta han med til legevakten?

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 09:57   #2
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Legevaktsmat?

Hva gjør legevakten ev med hevelser da?

Gammel 12-06-11, 09:58   #3
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde nok ikke reist med mindre det blir en del verre.

Gammel 12-06-11, 09:58   #4
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siden du er usikker selv kan du jo ringe dem og spørre. Hadde stolt mer på legevanta enn internett hvertfall.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 10:01   #5
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde ikke dratt på legevakta, men om jeg var usikker hadde jeg ringt. Nå er det ikke bare å dra på legevakta her, det er 2 timers kjøring en vei, så man drar ikke om man ikke må.

Gammel 12-06-11, 10:02   #6
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Legevakten får heller ikke gjordt noe med hevelser så det er derfor jeg ikke har vært der, men blir det verre nå kan han jo snart ikke se på det øyet stakkars, men ser ikke helt for meg hva legevakten får gjordt.

Gammel 12-06-11, 10:02   #7
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Au, det så vondt ut.
Dersom det ikke virker som det er noe mer enn de ytre skadene, ville jeg nok ikke reist til legevakten. Dersom du er usikker, så kan du jo ringe de å høre.

Gammel 12-06-11, 10:03   #8
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Det skader jo ikke å ringe, da får du jo høre om de vila t du skal ta turen eller ikke.
Ellers kan de jo kanskje komme med tips for å gjøre noe med hevelsen.

Gammel 12-06-11, 10:05   #9
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Huff, dette så ikke noe godt ut.
God bedring til gutten
jeg føyer meg inn i rekkene, og ville evnt ringt legevakten. Usikker på hva de evnt får gjort med hevelsen.

Gammel 12-06-11, 10:08   #10
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Han får ikke vondt når jeg tar på det og klager ikke på smerter. Tror legevakt kan vente litt til.

Gammel 12-06-11, 10:15   #11
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ringte en gang minsten tippa over ryggen på sofaen og umiddelbart fikk en sinnsyk donaldkul i panna. Jeg var livredd, for jeg hadde aldri på mine fire barn sett en så stor kul før. Søte damen der bare beroliget meg og ba oss følge med på formen, og vi dro aldri ned dit. Det får jo ikke gjort noe, dersom ikke barnet ellers er påvirket. Og det hørtes ikke ut som sønnen din er det?

Ikke kult når de små slår seg.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 12:42   #12
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Usj. Det der så ikke godt ut. Stakkars liten.

Jeg ville prøvd å fått han til å kjøle det ned litt jeg. Legg på kalde kluter innimellom, eller ta noen isbiter i en pose med kjøkkenhåndkle utenpå og legg på. Det vil nok få hevelsen til å gå noe ned, og det føles ikke så ubehagelig.

Gammel 12-06-11, 21:19   #13
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Au, au! Jeg ville gjort som de fleste over her. Ventet så lenge formen hans er grei. Vi bor bare 3 min unna legevakt, men hadde likevel ikke reist dit.

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 21:21   #14
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Det ble ikke verre så vi tok ikke turen til legevakten. Håper at det snar er over.

Gammel 12-06-11, 21:23   #15
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gutten min så omtrent lik ut en periode ifjor. Vi dro heller ikke til legevakten (derimot dro vi på helgetur fordi det var planlagt...). Han var helt i fin form han også. Etter 2 uker hadde hevelsen fremdeles ikke gått helt ned, og jeg begynte å føle meg som en maks dårlig mor som ikke hadde oppsøkt lege med en gang. Vel, så da dro vi dit. Legen kunne informere om at slike hevelser kunne sitte litt i lenge, men at det var helt ufarlig, og at jeg absolutt ikke hadde gjort noe galt i ikke å dra til legevakten den gangen . Jeg tror det var helt borte etter 3 uker.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 21:24   #16
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, nå trodde jeg det var en tråd om å lage mat til noen som skulle ha legevakt.

:miljøskadd:

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 21:25   #17
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Ring ! Så får du evt. råd om hva som kan gis for å dempe på helvelsen og høre om det bør vurderes røntgen. Stakker liten
God bedring.

Gammel 12-06-11, 21:25   #18
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men altså, hevelsen er nok ikke noen big deal. Men er skrubbsåret HELT rent? For sandpartikler som ikke fjernes og blir liggende i huden kan danne permanent "tatovering", og derfor skal man være nøye med sårrensing i ansiktet spesielt.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 21:26   #19
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Åh, nå trodde jeg det var en tråd om å lage mat til noen som skulle ha legevakt.

:miljøskadd:

Hehe, hos oss gikk det i nøtter og rosiner på helligdager. Startkjeks og feta fikk vi servert på julaften.

Skal ikke tulle til tråden, bare måtte litt.

Gammel 12-06-11, 21:27   #20
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det må jeg føye til. Min gutt hadde ikke skrubbsår, bare hevelse. Skrubbsåret er nok det jeg ville sjekket best.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:44.