Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Facebooktrøbbel

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-11, 23:02   #1
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Facebooktrøbbel

Jeg leter og leter, men finner ikke ut hvordan jeg skjuler vennelista på den søkbare FB-profilen min. Dvs den siden som vises for folk jeg ikke har akseptert som venner. Noen som skjønte problemstillingen, og vet svaret?

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 23:15   #2
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebooktrøbbel

Brukerkonto -Personverninnstillinger

Øverst står det "Kontakt på Facebook". Klikk på den og så finner du det nedover i listen

Gammel 12-06-11, 23:26   #3
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebooktrøbbel

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Brukerkonto -Personverninnstillinger

Øverst står det "Kontakt på Facebook". Klikk på den og så finner du det nedover i listen

Ah... Øverst der, ja.
Tusen takk!

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:42.