![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Blir sikkert dyrt dette?Vi kom hjem fra Møre i natt, og da vi var på ca. Minnesund, så hører vi et høyt dunk under bilen, og med stor sannsynlighet har vi kjørt på et dyr. Broren min kjørte, og han trodde det var et Pinnsvin |
![]() |
![]() |
#2 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: F....! Blir sikkert dyrt dette?Sprekk i bunnpanna tipper jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: F....! Blir sikkert dyrt dette?Det kan lett fikses ved hjelp av sveising, tipper for en 1000 lapp eller no sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: F....! Blir sikkert dyrt dette?Jeg er også overrasket over det faktum at dere ikke stoppet og sjekket hva som forårsaket dunket. Om der var et dyr burde man vel undersøke om det var dødt eller lå igjen skadet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: F....! Blir sikkert dyrt dette?Jeg måtte skifte bunnpanne i fjor etter å ha truffet en stein, det kom på ca. 2500. Men ring rundt, prisforskjellene var store.
![]() |
#8 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: F....! Blir sikkert dyrt dette?Eksen har akkurat gjort det samme. Kan sjekke med han hva det kom på? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir sikkert dyrt dette?Forbauser meg også at dere ikke stoppet, spesielt etter historien om 13-åringen som ble påkjørt og slept flere kilometer, der sjåføren som slepte henne også trodde at hun hadde kjørt på et dyr.
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Blir sikkert dyrt dette?Det var ikke tvil om at det dyret var dødt altså, for det smalt noe så verderstyggelig, og broren min bremset kraftig ned, og så i speilet at det lå et pinnsvin der, og at et til var på tur over veien. Så jeg formulerte meg litt feil. |
![]() |
![]() |
#11 |
Ad astra
|
![]() Sv: Blir sikkert dyrt dette?Først vil jeg bare si at jeg håper eventuelle skader på bilen lar seg reparere uten at det blir så altfor dyrt, slike utgifter rett før ferien er kjempekjipt...Har selv måttet skifte bunnpanne ved en anledning, og det kom på rundt 3000,- (+/-).
![]() |
|
|