Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor i Danmark bør vi IKKE bo?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-11, 23:57   #1
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor i Danmark bør vi IKKE bo?

Har vært to ganger i Danmark med familien min tidligere.
Da var vi på Jylland begge ganger.
Blåvand (blåste for det meste kald vind) og Ebeltoft (da var vi veldig heldige med været).
Har også vært i København noen dager, men bodde da på hotell.

Denne gangen skal vi leie hus sammen med en annen familie. De har ikke vært andre steder enn i København før, og jeg føler meg som den kjente her, som skal finne ett bra sted å bo. ( F.eks. ønsker jeg ikke at vi blir blåst bort.)

Så. Har du ett sted du virkelig avbefaler? Eller virkelig anbefaler? (Ser at det ikke er så veldig mange store ledige hus på Østjylland dit jeg helst vil).

Vil ikke til de samme stedene som vi har bodd før. Vil oppleve noe nytt!

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 00:04   #2
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor i Danmark bør vi IKKE bo?

Ho vil jeg aldri tilbake til. I år skal vi prøve Skallerup som jeg er blitt anbefalt av flere.

Gammel 14-06-11, 00:06   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Vi skal også til Skallerup Klit i år.

Gammel 14-06-11, 00:08   #4
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øster Hurup er en liten dansk ferieby på Øst-Jylland. Der er det flotte sandstrender, et badeland, hyggelige butikker, små restauranter og utesteder, nesten alle med lekeplass i bakgården og mange feriehus.
Ca en times kjøring fra Hirtshals.

Gammel 14-06-11, 10:56   #5
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Øster Hurup, eller sør for Århus ned til og med Pøt Strandby. Da bor dere sentralt i forhold til atraksjonene og kort vei til Århus.

Gammel 14-06-11, 11:00   #6
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes det er finest langs kysten på nord-Sjælland. Kort vei til København er det også.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 11:02   #7
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan anbefale Fur på det varmeste.

Gammel 14-06-11, 11:09   #8
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Skallerup er flott.

Gammel 14-06-11, 11:19   #9
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Vi var i Øster Hurup i fjor og det var veldig koselig. fin strand, koselig by. Ikke spesielt stor da.

I år skal vi prøve oss på vestsiden av Danmark. Håper det blir en like fin ferie.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 11:23   #10
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kan ikke si hvor dere ikke skal bo, for jeg har aldri vært på Danmarksferie. Men skal nå i juli, og vi skal blant annet bo på Øster Hurup som nevnt over her. Virker veldig bra!

Gammel 14-06-11, 12:30   #11
MiaPia
Superduperaktiv

MiaPia sin avatar

Hvor: Midt i landet
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Øster Hurup er veldig fint, men jeg er veldig glad i Skagen (selv om det blåser litt der, fikk jeg aldri fornemmelsen av å blåse bort).

Gammel 14-06-11, 20:26   #12
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hornbæk er nydelig synes jeg.

Olifant er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 21:54   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal til ebeltoft i år - håper det blir bra. I fjor var vi i hou (eller hva det enn heter) der blåste det mye.
Jeg har dog aldri vært i danmark og hatt glede av de flotte strendene - med unntak av til bildetaking og drageflyging.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.