|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superbasinella
|
![]() Naboen røyker på verandaenAltså, vi har verdens beste nabo. En gammel enkemann på ca. 75. Han er snill som dagen er lang. Barna får både jule- og bursdagsgaver hos han. Vi har en god tone og slår av en prat hver gang vi møtes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboen røyker på verandaenJeg ville tettet igjen hullet med et eller annet :enkel:
![]() |
#5 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboen røyker på verandaenAj, aj, kinkig situasjon... Er nok den beste løsningen det de andre sier her. Tett igjen hullet
![]() |
#6 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Naboen røyker på verandaenSå bra at han går ut på vereandaen å røyker, da vil han røyke mindre enn om han røyker inne. Synd at det skal være sjenerende for deg, men man kan faktisk (enda) ikke diktere hvor folk kan og ikke kan røyke i sin egen bolig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Naboen røyker på verandaenVi har samme problemet her. Naboen nedenfor røyker på altanen, han tar kveldsrøyken sin der ute akkurat når vi driver og legger oss en meter ovenfor. :S Men er ikke så mye å gjøre med det utenom å tette osv hvis det går. Eller flytte da. Det skal vi, men ikke av den grunnen da.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Naboen røyker på verandaenEr vel ikke mye du kan gjøre med den saken nei. Vi sliter med det samme. Naboene er skikkelige hyggelige, men de røyker så mye inne at ekkel lukt siver inn gjennom ventilene på badet og vaskerommet. Ikke kan jeg jo tette igjen heller pga fukt. Æsj bæsj er det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboen røyker på verandaenEr det enkelte stader du kjenner mindre plager enn andre? Altså, er det mogleg at det blir betre om han feks. hadde avgrensa røykinga til den eine enden av balkongen? Trur neppe du får han til å røyke inne eller til å gå heilt ut, men kanskje han er grei nok til å ta litt omsyn til dykk på den måten? Er det andre som plagast av dette?
![]() |
#11 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Naboen røyker på verandaen
Han sitter lengst unna vår veranda, men den er ikke så stor at det spiller noen rolle. Tidligere for jo røyken rett opp, men nå går den rett til oss. Har ikke hørt med naboen på andre side om de merker noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fersk trulte
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Naboen røyker på verandaenDu kan ikke snakke med borettslaget om de har noen løsning på problemet ditt da? Kanskje flere er i samme situasjon?
![]() |
#13 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Naboen røyker på verandaenEnebolig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Naboen røyker på verandaenHvis du plages må du flytte eller løse det på annen måte. Fint lite man kan gjøre.
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Naboen røyker på verandaenJeg tror jeg hadde svelget det i meg, og forsøkt å bære over med det, og det på tross av at jeg haaaater røyk. |
![]() |
![]() |
#16 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Naboen røyker på verandaenVi hadde samme problem da vi bodde i rekkehuset, da bodde det ett ektepar bortfor oss, de røyka kjempe mye begge to, og helst på skift. Fant aldri en fin måte og si noe på, så lot være.
![]() |
#17 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Naboen røyker på verandaenÆsj. Jeg skjønner godt at det er skikkelig ubehagelig for dere, men det er nok ikke så mye dere får gjort med det.
![]() |
#18 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Naboen røyker på verandaenUff, slikt er kinkig, og vi sliter litt med det samme. Vi kan ikke godt nekte naboen å sitte ute i sin egen hage å røyke, enda så plagsomt det er at han sitter så og si under soveromsvinduet til Guttungen.
![]() |
#19 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Naboen røyker på verandaenHaha, nå havnet denne like over en annen tråd, og jeg leste "Nyåringen røyker på verandaen".
![]() |
#20 |
Epikur
|
![]() Sv: Naboen røyker på verandaenDu milde, så forbannet jeg hadde blitt om jeg eide min egen leilighet og var godt voksen og en gjeng med hysteriske kjerringer nektet meg å ta en kveldssigarett på verandaen, og pusset borettslagsstyret på meg.
![]() |
|
|