|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Trøtt
|
Antrekk til sommerfestInnendørs sommeravslutning på jobben i morgen - 50 personer i alderen 25 til 55. Jeg trenger å se smashing ut - ikke for casual men ikke for pyntet. 1,70 høy og småtjukk. (str 42) Hva har jeg på meg? Kan gjerne shoppe, men da må noen fortelle meg hvor.
|
|
|
#2 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Antrekk til sommerfestJeg synes olakjolen fra Cream er perfekt til en sånn anledning. Jeg brukte den i alle fall til samme formål. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ute på tur
|
Sv: Antrekk til sommerfestJeg så en utrolig lekker kjole på Høyer på Byporten fra Marlene Birger, som kanskje hadde passet.
|
|
|
#7 |
|
kamerat
|
Sv: Antrekk til sommerfestMette Møller!
|
|
|
#10 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Antrekk til sommerfestJeg skal ha på meg denne kjolen fra KappAhl med en liten blå cardigan og halvlange tights til (den blå fra Cubus passer perfekt i fargen), og skoene avbildet under. - sommerfest med jobben i morgen. Jeg hadde forøvrig på meg denne kjolen på 17. mai også, samt i en familiesammenkomst i slutten av mai, og jeg er en str. 44/46. Den sitter kjempefint og jeg har fått mange komplimenter - passe pyntet og sommerlig er den jo også!
|
|
|
#11 |
|
Trøtt
|
Sv: Antrekk til sommerfestDen var fin, Absalone!
|
|
|
#12 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Antrekk til sommerfestRisøe har noen fine kjoler for tiden.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Antrekk til sommerfestEr det noen som vet hvor man får kjøpt kjolene fra MM?
|
|
|
#14 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Antrekk til sommerfestMM har nettbutikk og også flere forhandlere. |
|
|