|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Trenger ungene gyldig pass til Danmark med båt?Vi skal til Danmark i sommer. Ungenes pass er utgått, våre er gyldige.
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Trenger ungene gyldig pass til Danmark med båt?Du trenger det ikke for barn på båten fra Oslo til København i hvert fall. Jeg vet ikke noe om de andre danmarksbåtene.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger ungene gyldig pass til Danmark med båt?Hm... vi måtte faktisk vise pass ved ombordkjøring på Stena Saga i jula og likedan på Kiel-båten i påska. Har aldri opplevd å bli bedt om pass på disse båtene før nå. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Trenger ungene gyldig pass til Danmark med båt?
Jeg har også opplevd at vi voksne må vise pass, men ikke at de har forlangt det på ungene. Måtte barna ha, altså?
|
|
|
|
#6 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger ungene gyldig pass til Danmark med båt?Nå fant jeg en tråd her fra i fjor, så det ser jo ut til at det skal kunne få fint, ja.
|
|
|
#7 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Trenger ungene gyldig pass til Danmark med båt?Nei, det går fint uten på Colorline i alle fall |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Trenger ungene gyldig pass til Danmark med båt?Vi måtte ikke vise pass da vi reiste til Danmark med Colorline (den raske) sommeren 2009. Heldigvis, for verken jeg eller ungene hadde gyldige pass.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Trenger ungene gyldig pass til Danmark med båt?Alt jeg ikke tenker på. Jeg tror vi holder oss innenlands, men har jo vagt lurt på danmark... Jeg og mannen har pass som er gyldig i en god del år til, vi fikk oss nye pass sommeren 2007 begge to (hans gikk ut på dato, jeg byttet navn, og vi skulle på bryllupsreise) men ingen av ungene har jo noen gang vært utenlands, så pass har de slett ikke.
|
![]() |
|
|