|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ad astra
|
Måltidsrytme for 7-månding - what to do når melken avtar?Junior er 7 måneder nå, og jeg er litt usikker på måltidsrytmen hans.
|
|
|
#2 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Måltidsrytme for 7-månding - what to do når melken avtar?Vi har hatt det litt likt hos oss. Frøkna er veldig glad i mat og når vi startet med grøt var det mye mer spennende enn pupp. Og når jeg startet å jobbe igjen merket jeg i tillegg at udrivningsrefleksen begynte å fuske, sikkert på grunn av at jeg begynte å stresse litt med både pumping og uvillig unge. Hun synes selvfølgelig det var enda mindre stas med pupp når hun måtte jobbe så hardt for å få ut melka. Jeg fikk heller ikke til å pumpe ut melk og det har jo gått fint tidligere. Jeg ringte legen og fikk nesespray som setter i gang utdrivningsrefleksen og etter dette har det gått mye bedre.
|
|
|
#3 |
|
Ad astra
|
Sv: Måltidsrytme for 7-månding - what to do når melken avtar?Takk for svar.
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Måltidsrytme for 7-månding - what to do når melken avtar?Knøttliten (nå 11 mnd) har hatt denne rytmen i flere måneder:
|
|
|
#5 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Måltidsrytme for 7-månding - what to do når melken avtar?
|
![]() |
|
|