Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Mette Møller

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-11, 21:55   #1
Trultesnippen
Fersk trulte

Trultesnippen sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Trultesnippen er litt kul
Standard

Mette Møller

Jeg har forelsket meg i Mette Møller. Ja, altså - i kjolene fra Mette Møller. Nå har jeg lyst til å bestille en kjole eller to, men er så usikker på størrelsene.
Hvordan er størrelsene i forhold til størrelser i vanlige kjedebutikker?
F. eks på H&M og Vero Moda bruker jeg str S/36. Jeg er tynn og noe lang i overkroppen (er 170 cm på sokkelesten), så må av og til opp i str 38 av den grunn.
Bør jeg bestille str 36 eller 38?

Gammel 16-06-11, 22:38   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mette Møller

Vis oss hvilke kjoler du tenker på, så kan vi kanskje svare! Det er litt forskjell fra plagg til plagg, synes jeg, men generelt heller nok klærne mot litt små i størrelsen.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 22:54   #3
Trultesnippen
Fersk trulte

Trultesnippen sin avatar

Standard

Takk for svar.

Jeg har sett litt på blant annet disse:

Gammel 16-06-11, 23:19   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, den nederste der har jeg. (Trodde den var utsolgt nå - den er et par sesonger gammel.) Den er veldig liten i størrelsen, synes jeg, og da særlig i det brede båndet under puppene. Jeg er veldig pinglete i det området (67-68 cm i omkrets, ca.) og måtte faktisk opp i str. 38. Det tror jeg knapt har skjedd noen gang før i utskrådde kjoler. Den øverste har jeg ikke prøvd (men siklet på, det skal innrømmes).

Gammel 17-06-11, 22:14   #5
Trultesnippen
Fersk trulte

Trultesnippen sin avatar

Standard

Ja, ser nå at den nederste er utsolgt. Kjipt at den fortsatt ligger tilgjengelig i nettbutikken, når man ikke kan kjøpe den. Tror jeg må sende dem en mail for sikkerhets skyld.

Den første kjolen har jeg nå bestilt i str 38. Krysser fingre og gleder meg til pakke i posten.
Takk for hjelpen!

Gammel 17-06-11, 23:38   #6
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har prøvd den du har bestilt. Er normalt en str. 34, jeg prøvde denne i 36 og den var alt for stor. Den er nok en normal 36 vil jeg si. Håper kjolen du har bestilt passer, den er veldig fin!

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 01:07   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Jeg hadde min vei forbi Mette Møller-butikken i dag, og ettersom jeg også har kikka på den første kjolen du viste, gikk jeg inn og prøvde den. 36 passet ganske fint til meg, bortsett fra at den var for lang. De er nok ganske fleksible i størrelsen pga omslaget - håper du blir fornøyd! (Jeg tenker at det kan nok hende 36 hadde holdt til deg.)

Gammel 18-06-11, 23:50   #8
Olive Oyl
Sperret

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Den nederste har jeg en versjon av, med samme fasong, og den synes jeg var ganske liten i overkroppen. Ellers synes jeg ofte hun er flink til å skrive om hvordan plaggene er i forhold til størrelser, og hun svarer aktivt på Facebook-siden sin.

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 21:19   #9
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg har den øverste, og den svarer godt til størrelsen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:26.