|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Hva slags sjokoladekakeoppskrift er egnet til Cacas-kaker?Jeg har en litt høy 3D-form som jeg skal steke sjokoladekake i. Hva slags oppskrift egner seg da? Jeg pleier å lage soaked chocolate cake, men det skjønner selv jeg at blir fiasko i noe som skal stå støtt. Noen som har peiling? (Det er et must at det smaker godt også da.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva slags sjokoladekakeoppskrift er egnet til Cacas-kaker?Jeg har aldri lage en 3D-kake, så oppskrift skal jeg ikke uttale meg om, men hvis du smører først og deretter strør hele formen med semulegryn eller hvetemel (pass på at ikke en eneste flekk er bar), så kan du smøre med nær sagt hva det skal være. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags sjokoladekakeoppskrift er egnet til Cacas-kaker?Flott matfett er til smørkremen. Formene sprayes med formfett.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags sjokoladekakeoppskrift er egnet til Cacas-kaker?Jeg bruker Toros sjokoladekake
![]() |
#6 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags sjokoladekakeoppskrift er egnet til Cacas-kaker?Jeg bruker også toropose. Passer perfekt
![]() |
#7 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags sjokoladekakeoppskrift er egnet til Cacas-kaker?Toro - vel å merke Toro langpanne ( den blir det nok deig av til å fylle ) . |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags sjokoladekakeoppskrift er egnet til Cacas-kaker?
Er den melkefri? Trodde det var Møllerens langpanne - sjokoladekake som var melkefri.
![]() |
|
|