Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Har dere testet denne matboksen? (Goodbyn)

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-11, 21:56   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har dere testet denne matboksen? (Goodbyn)

Ser stor og fin ut, gjør den ikke?

http://lotusbarn.no/butikk/index.php...&cPath=591_597

Gammel 17-06-11, 21:57   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere testet denne matboksen? (Goodbyn)

De to doble skivene som ligger der - det kan umulig være full-size skiver? De må være delt i to på langs eller noe? Boksen ser så smal ut?

Gammel 17-06-11, 21:58   #3
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eg syns den såg litt FOR stor ut eg da, men likte at der var mange rom. Er det egentlig plass til brødskiver? Det går bort ein del plass i skillevegger her.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 21:58   #4
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den ser STOR og fin ut ja. Den må være voldsom å dra på for et lite barn med skolesekk tenker jeg. Det går jo en hel banan på tvers i et siderom og der har den god plass.

Gammel 17-06-11, 21:58   #5
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Disse har jeg siklet på mange ganger, har ikke testet de men de ser veldig romslige og fine ut.
Følger med her.

Ikke akkurat svar på det du lurte på.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 21:59   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den så jo diiiger ut!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 21:59   #7
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tips forøvrig: eg har funne ut at for oss fungerer det best med ein riktig stor boks som er djup nok til at det er plass til yogurt, og så fyller eg i med mindre småboksar. IKEA har nokre super småboksar for ein slikk og ingenting. Dei er perfekte til matpakke, altså som boksar i boksen.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 00:12   #8
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Ikke testet, men så på de i går.. Var veldig klar for å bestille! Når jeg nå ser de andre bildene, med garderoben og sekken.. Da kjenner jeg at jeg tviler. Jeg liker å ha god plass til forskjellige ting i matboksen, men dette syns jeg blir i overkant stort. Dessverre.

Gammel 18-06-11, 00:14   #9
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror Tallulah har sånn

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 00:15   #10
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å guri, den var svær? Like stor som det støvleparet som står i garderoben der, jo.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 00:29   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har den, den er kjempestor, men det er mye luft mellom rommene man ikke får utnyttet. Den er lenger enn et A4-ark. Veldig fin, men umulig for et barn å lukke. Man må presse ned i et spesielt mønster for å få den helt tett, så vi bruker den bare på turer hvor vi er med. Drikkeflaska er faktisk tett, men lokket flippes lett av, særlig om man legger den ned litt kjapt. Da blir det lett lekkasje.

Den får heller ikke plass oppi de vanlige små kjølebagene, så man kan ikke bruke den med kjøleelement. Neste matboks jeg kjøper blir en lap top lunch, med kjøleveske.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 15:09   #12
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Hvor kjøpte du den, tallulah? Vurderer et amerikansk nettsted, men de skal ha 27 dollar i porto...

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 15:12   #13
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Hvor kjøpte du den, tallulah? Vurderer et amerikansk nettsted, men de skal ha 27 dollar i porto...

Lunchboxes.com tror jeg. Og fikk noen i USA til å ta det med hjem så jeg slapp portoen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 15:27   #14
Observatøren

Observatøren sin avatar

Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Nettopp. Da får jeg maile familien og bruke dem som mellomlanding.

Gammel 10-08-11, 15:29   #15
Nip

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ser veldig fin ut, men veldig stor for å drasse med på skolen tenker jeg...

Jeg hadde likt å ha med sånn på jobben da

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 15:34   #16
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pluggen har en sånn, og jeg elsker den! Snakk om inspirerende sak.

Gammel 10-08-11, 16:12   #17
Observatøren

Observatøren sin avatar

Standard

Men altså - hvor stor? Får den plass i frontrommet til en Troll skolesekk?

Gammel 10-08-11, 18:16   #18
Svampe
Superduperaktiv

Svampe sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Goodbyn Original: 330 x 216 x 76 mm. Goodbyn Original har 5 rom.
Goodbyn Bynto: 266,7 x 171,45 x 63,5mm. Goodbyn Bynto har 3 rom.
Drikkeflaske (samme i begge typene): 8 oz. (236,5ml)

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 18:50   #19
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne tenkt meg en sånn om den var mer hensiktsmessig designet.

Boksen hadde jo vært mye mer håndterlig om de bare hadde fjernet dødplassen. Og dumt om barna ikke klarer å lukke den selv, altså.

Noen som vet om en tilsvarende, altså en boks med flere rom, men ikke løse bokser, og som har plass til et yoghurtbeger?

Gammel 10-08-11, 19:08   #20
Observatøren

Observatøren sin avatar

Standard

En venninnes barn har denne:

KJøpt på jernia, og den tror jeg vi skal prøve.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:07.