|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2009
![]() |
![]() CleanBed overtrekkslakenNoen som har prøvd disse på reise? er det et godt kjøp? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: CleanBed overtrekkslaken |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: CleanBed overtrekkslaken
Jeg skjønte det, men de stedene jeg bor på på reise, pleier å ha rene laken. Så jeg så liksom ikke helt for meg bruksområdene, med mindre man backpacker med ungene og bor på tvilsomme fleainfestede steder.
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
Nå ser jeg at det er ment på solsenger. Der bruker jeg håndkle, og har i grunn ikke noe behov for noe annet. Jeg er ikke så redd for hva andres rygger har bedrevet.
![]() |
#7 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: CleanBed overtrekkslakenTenkte kanskje det var praktisk å tar liten plass, slipper å pakke med seg masse håndklær... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
Ja, det gjør det jo. Vi har pleid å bruke håndklærne fra hotellet, evt. kjøper noen dit vi kommer.
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: CleanBed overtrekkslakenVi har også disse. Pleier å ha de med på sydenferier. Har vanligvis et håndkle over. Kjøpte de etter at jeg fikk hissig fotsopp i Hellas. (Holdt på å klø meg i hel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#14 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: CleanBed overtrekkslakenHar kun sett disse på airshopen. Skulle kjøpe i fjord men fløy med annet selskap så fant ikke da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: CleanBed overtrekkslakenDe selges flere steder, men bl.a. her , og jeg vet at de selger det på Handysize på Byporten i Oslo og enkelte apotek. Har sett det flere steder også, som jeg ikke husker sånn i farten.
![]() |
#16 |
maler
|
![]() Sv: CleanBed overtrekkslakenJeg så endel hadde det da vi var på kypros nå. Jeg synes de så ganske smarte ut egentlig. Ikke sklir de ned sånn som håndduker heller, de sitter mer fast på senga.
![]() |
#17 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: CleanBed overtrekkslakenJøss. Så reklame for dem nylig, og lurte på å legge ut tråd selv fordi jeg lurte på vitsen, men ser nå av tråden her at jeg nok ikke kan klare meg uten. Eller sprite solsenga, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: CleanBed overtrekkslakenSikkert lurt, en veninne av meg fikk faktisk skabb av en solseng i syden.
![]() |
|
|