|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lykkelig
|
![]() Hva skal jeg kjøpe i USA?Vi drar snart til USA for noen uker og jeg har planer om noen runder med shopping. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg kjøpe i USA?Hva skal du ikke kjøpe?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva skal jeg kjøpe i USA?Klær og sko, baketing hvis du liker å bake (Wilton-former ++), sminke, elektroniske duppeditter som allerede nevnt og ja - hva kjøper du IKKE!??
![]() |
#5 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg kjøpe i USA?Eg hamstra iD-sminke! Og sko. Sko i alle variantar er billig! Converse om du likar slikt.
![]() |
![]() |
#6 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg kjøpe i USA?Kameraer og fotoutstyr er veldig rimelig der borte - og elektronikk generelt, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva skal jeg kjøpe i USA?Vær obs på Nintendo og Wii (av den nyere sorten) de er ikke kodet til Europastandard, dette gjelder både spillkonsoler og spill.
![]() |
#10 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Arendal, Sørlandet
![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg kjøpe i USA?Og slike pakker med Betty Cracker' Delux lemon cake mix... Åh, den er god med gulrotkakeglasur på!!!! Jeg kjøpte fem pakker sist jeg var i USA, fikk kommentarer i tollen, til og med.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg kjøpe i USA?Klær, sportsutstyr, kosmetikk er jeg ting jeg alltid kjøper samt litt medisiner.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg kjøpe i USA?I tillegg til klær( Outlet Malls er fantastiske for merketøy) så kjøper alltid med meg kakepynt og kaker(Slike man må tilsette vann etc) De er mye bedre enn de norske. Og Pumkin pie filling. Aprikos gele. Det er så mye, så bare gled deg. Vi reiser om 2 dager, og jeg holder på å finne ut om hvordan jeg kan få med meg ekstra kolli hjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Hva skal jeg kjøpe i USA?Når det gjelder Apple Store og iPad så tenk på at den ikke skal være låst til AT&T. Det er fortsatt slik at de modellene som er mest attraktive kan være slutt i butikkene på slutten av dagen så se om du kan planlegge å kjøpe på formiddagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Hva skal jeg kjøpe i USA?Jeg kjøpte to par deilige jeans da jeg besøkte Acsa. De kostet rundt 100 dollar der, så jeg så ikke på dem som superbillige. Ikke før jeg kom hjem, og så at de kostet 1600 kr her...
![]() |
#16 |
lykkelig
|
![]() Sv: Hva skal jeg kjøpe i USA?Hmmmm. Eldstemann her har lyst på Nintendo 3DS. Den antar jeg vil være billigere i USA enn her. Men den tar vel bare amerikanske spill kanskje, så da må jeg kjøpe dem på ebay. Jaja, litt ebay shopping skder vel ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|