Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kule vår/høstjakker til gutt, noen tips?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-07, 09:16   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kule vår/høstjakker til gutt, noen tips?

Jeg trenger tips! Gjerne med farger og utradisjonelle mønstre, eller litt retro. Noen som har kommet over noen fine? Som finnes i størrelse 3-4 år? Og ikke koster altfor mye?

Fant noen fine på Hanna Anderson, men de har ikke avtagbar hette, og det vil jeg at den skal ha siden den skal brukes i barnehagen også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 09:25   #2
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kule vår/høstjakker til gutt, noen tips?

Jeg så noen utrolig kule vår/sommer jakker på PoP i går, men kjøpte ikke da de kostet 600/700 kr... Må tenke litt på det.

http://www.polarnopyret.se/Pages/Fla...cle.aspx?id=62

Den finnes i flere farger enn denne rutete, bla brunt.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 09:32   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule vår/høstjakker til gutt, noen tips?

Polarn o. Pyret har mye fint! Det som er bra med disse jakkene er at man kan montere de fleecejakkene inni. Tror jeg, det var hvertfall sånn med endel i fjor.
Takkf or tips! Kom gjerne med fler, hvis du finner.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 09:34   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kule vår/høstjakker til gutt, noen tips?

Kjøpte til Oliver fra MOLO , Cornelias Hus
RÅkul og litt retro stil

Den var til 3-4 åringer og større

Kostet 799,- eller 699,- så den var ikke den rimeligste akkurat men skikkelig kul
Stjernene er reflekser

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 09:36   #5
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kule vår/høstjakker til gutt, noen tips?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Kjøpte til Oliver fra MOLO , Cornelias Hus
RÅkul og litt retro stil

Den var til 3-4 åringer og større

Kostet 799,- eller 699,- så den var ikke den rimeligste akkurat men skikkelig kul
Stjernene er reflekser

Kom den i andre farger også, evt. uten rutene inni? Er det åpning bak, eller på siden, eller må den træs over hodet :fårvibberomgammelfjellanroakkanno1984:

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 09:45   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule vår/høstjakker til gutt, noen tips?

Jeg har forelsket meg i en stilig jakke fra minymo...




Glidelås i siden, refleks ved glidelås og på fingeren bak - og gitarer inni hetta - Finnes i flere farger altså!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 10:11   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule vår/høstjakker til gutt, noen tips?

De har (hatt) veldig mye morsomt i den lille retrobutikken i Fredensborgveien (akkurat der Thor Olsensgt og Fredensborgveien møtes), vi fant denne Formel 1-jakken til Ozzy der i fjor. Den kommer ikke helt til sin rett på dette bildet. Den er foret inni, så den passer best i 5-10 grader, kanskje? De hadde den i rødt og gult også, hvis jeg husker rett?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 10:14   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kule vår/høstjakker til gutt, noen tips?

Jeg vet ikke hvilke andre farger den kom i
Den har knapper foran, eller litt på siden, men den må trees over hodet

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 11:22   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule vår/høstjakker til gutt, noen tips?

Den fra Minimyo var kul foran og inni! Men vil helst ikke ha anorakk, jeg innbiller jeg at det blir vanskeligere å regulere temperaturen og dermed minske bruksområdet hvis den ikke kan åpnes hele veien foran. Også var det hette da. At det skal være så vanskelig!

Så en kul en i går, beige, med hodeskaller på, men var selvsagt en anorakk det også.

Scarlett: Fredensborgveien, tenker du på den som heter ett-eller-annet-kitchen? Annas Kitchen eller noe liknende? Vi har en olajakke med merker fra Angels Speed Equipment på, men trenger noe litt mer lekevennlig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 12:25   #10
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule vår/høstjakker til gutt, noen tips?

Kanskje ikke så varm, men kuuul:


Uten hette:


Ikke hva du spør etter, men regnjakke må man ha!


Og mens jeg først er i gang må jeg vise frem denne genseren:


Og denne t-skjorten:


Fine farger, ikke sant? Alt dette er fra www.oliebollen.com

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 12:30   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule vår/høstjakker til gutt, noen tips?

Isj, når jakka er mer åpen enn halvveis (som er maks åpning på anorakken mener jeg), så ender den jo med å bli tatt av uansett! - Forstår forøvrig det med hette...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 12:30   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule vår/høstjakker til gutt, noen tips?

Takk Monsoon, Oliebollen hadde jeg helt glemt!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 13:04   #13
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule vår/høstjakker til gutt, noen tips?

Jeg er nå glad i eplemønsteret til Katvig da. Den har avtagbar fleece og hette.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 14:23   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule vår/høstjakker til gutt, noen tips?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Den fra Minimyo var kul foran og inni! Men vil helst ikke ha anorakk, jeg innbiller jeg at det blir vanskeligere å regulere temperaturen og dermed minske bruksområdet hvis den ikke kan åpnes hele veien foran. Også var det hette da. At det skal være så vanskelig!

Så en kul en i går, beige, med hodeskaller på, men var selvsagt en anorakk det også.

Scarlett: Fredensborgveien, tenker du på den som heter ett-eller-annet-kitchen? Annas Kitchen eller noe liknende? Vi har en olajakke med merker fra Angels Speed Equipment på, men trenger noe litt mer lekevennlig.

Tja, jeg vet ikke hva den heter nå, faktisk. Den het noe sånn som Ting Du Virkelig Ikke Trenger før, men Anna‘s Kitchen høres riktig ut. De har alt fra barneklær til taklamper og Elvismatbokser.

Vi har sendt vår i barnehagen, men det er nok mer søndagstur-i-byen-jakke egentlig.

Ms. Norways var kule, da! Hvor finnes de i verden?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 15:42   #15
Sultana
Fullverdig medlem
 
Sultana sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 52
Sultana har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kule vår/høstjakker til gutt, noen tips?

Mungo:


Mini a ture:

Sultana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 15:54   #16
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kule vår/høstjakker til gutt, noen tips?

Monsoon: Utrolig masse kule klær på oliebollen. Er det greit å bestille i fra den siden og sender til til Norge?

Scarlett: Katvig jakkene har jeg sett på Liten og Tøff i Markveien

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 15:56   #17
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kule vår/høstjakker til gutt, noen tips?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.


Denne synes jeg var aldeles lekker!

Hvordan er den i stoffet? Noen som vet?

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 16:25   #18
Sultana
Fullverdig medlem
 
Sultana sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 52
Sultana har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kule vår/høstjakker til gutt, noen tips?

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Denne synes jeg var aldeles lekker!

Hvordan er den i stoffet? Noen som vet?

Det er en regnjakke

Sultana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 16:30   #19
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule vår/høstjakker til gutt, noen tips?

Ticket to Heaven har fine vår/høst jakker. Jeg vet ikke om det er noen kule i vårens kolleksjon, men det er verd å sjekke.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 16:33   #20
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule vår/høstjakker til gutt, noen tips?

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Denne synes jeg var aldeles lekker!

Hvordan er den i stoffet? Noen som vet?

:blander meg: Det er en regnjakke. http://www.prinsessebutikken.dk/prod...9&sub=0&page=2

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Monsoon: Utrolig masse kule klær på oliebollen. Er det greit å bestille i fra den siden og sender til til Norge?

Jeg har ikke bestilt derfra, tror jeg. Kan ikke huske det i hvert fall. Hvis de ikke sender til Norge kan du bruke et firma som ordner varene sendt til Norge for deg. Det gjorde jeg da jeg kjøpte julepynt i fjor. Fungerte veldig bra det!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no