Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sko til denne kjolen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-11, 23:54   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Spørsmål

Sko til denne kjolen?

Jeg skal ha denne kjolen i bryllup, men lurer på hvilke sko jeg kan ha til.

Om noen har forslag hadde jeg blitt superglad!

http://www.vivienofholloway.com/en/c...lain-dress/81/

Kommer det link i innlegget nå mon tro? Har aldri lagt ut bilde før.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 23:55   #2
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sko til denne kjolen?

Åh, så kul kjole! Den var veldig deg!

Jeg har ikke noen skoforslag da, annet enn at det må være hæler! Så får du heller danse barføtt utpå kvelden.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 23:57   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å fin kjole!

Gammel 21-06-11, 23:59   #4
vixen

vixen sin avatar

vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Takk. Er veldig fornøyd selv også altså. Kjøpte to halternecker da jeg var i London i fjor. Et sukkertøy av en butikk for oss som liker slikt. Den andre er rød, men rutete "neck".

Jeg har et par hvite pumps med litt hæl, men tenker at det kanskje blir litt kjedelig?

Utpå kvelden blir det nok uansett barfot tenker jeg ja. Med tanke på at skoa forsvant under middagen i mitt eget bryllup.......

Gammel 22-06-11, 00:01   #5
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Den var fiiiin. Men kan dessverre ikkje hjelpe deg med sko.

Gammel 22-06-11, 00:25   #6
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Oh, den var lekker!

Gammel 22-06-11, 11:04   #7
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh, fantastisk kjole!

Gammel 22-06-11, 11:09   #8
Slettet bruker
Passiv

Standard

For en fantastisk kjole!

Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 11:15   #9
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Kjempefin kjole! Du har den i turkis, sant? Da ville jeg hatt knall røde sko. Skal se om jeg finner noen fine. *svosj*

Gammel 22-06-11, 11:33   #10
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nydelig kjole! (men ikke noe hjelp med sko, dessverre. Dårlig på sånt.)

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 14:29   #11
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Fiin kjole! Hun modellen har sorte høye på det andre bildet til den turkise og det ser smashing ut syns jeg.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 15:45   #12
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 20:24   #13
vixen

vixen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Kjempefin kjole! Du har den i turkis, sant? Da ville jeg hatt knall røde sko. Skal se om jeg finner noen fine. *svosj*

Supert! Tenkte på om røde kunne være noe selv også.

Takk for alle komplimentene!

Gammel 22-06-11, 20:25   #14
vixen

vixen sin avatar

Standard

Jeg har svarte og hvite sko. Tror det blir hvite dersom jeg ikke skal kjøpe nye siden beltet og underkjolen er hvit. Samme farge som kjolen tror jeg blir umulig å finne så da må jeg gå for noe helt annet i stedet.

Gammel 22-06-11, 21:58   #15
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Disse var kule:

Men hvite sko kan også funke, altså.

Gammel 22-06-11, 22:28   #16
vixen

vixen sin avatar

Standard

De var kjempekule!! Hvor fant du dem?

Gammel 22-06-11, 23:54   #17
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

De var kjempekule!! Hvor fant du dem?

På Lille vinkel: http://lillevinkelsko.no/miss-lfire-...ed-p-7689.html

Gammel 23-06-11, 01:01   #18
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

De blå eller de svarte skoene her hadde vært tøffe til den kjolen.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 01:06   #19
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Disse var kule:

Men hvite sko kan også funke, altså.

Jeg har sett disse og de Bauche linket til live på LIlle Vinkel, og de er helt fantastiske.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 01:28   #20
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Røde må du ha, ja.

Disse var billige, men fine:

Hvis pris ikke betyr så mye:

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.