|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
lykkelig
|
Krise! Api er borte! (Koseape-etterlysning)Vesla har en koseape hun elsker over alt på jord. Han er med overalt, på sykkeltur, i sengen, på førskoledagene og på sykehuset. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
lykkelig
|
Sv: Krise! Api er borte...Ja, vi har endevedt huset og hagen. Vesla skal feire barnehagebursdagen sin her idag litt på forhånd og hun vil ikke engang ha besøk siden Api er borte. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krise! Api er borte...Buildabear har tydeligvis hatt en som ligner til valentinsdag - kanskje de kan ha?http://www.buildabear.dk/Files/Bille...-Monkey-NO.jpg
|
|
|
|
#7 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krise! Api er borte...Legg annonse på finn.no, alle forum du måtte være på, blogg, facebook overalt. Det hjelperr muligens.
|
|
|
#8 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krise! Api er borte! (Koseape-etterlysning)Ååå så trist. Hadde vi hatt en, så skulle du ha fått. Håper den kommer til rette eller at noen snille har en dere kan få |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krise! Api er borte! (Koseape-etterlysning)Å så utrolig trist. Hold oss oppdatert hvordan det går. Og håper inderlig dere finner en ny, vi har desverre ingen som ligner. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Krise! Api er borte! (Koseape-etterlysning)Så trist! Selv fikk vi to HM-kosehunder fra FP da poden mistet sin. (og de tre vi hadde i reserve). Håper noen har en slik Api.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krise! Api er borte! (Koseape-etterlysning)Stakkars Vesla da, så trist å miste vennen sin.
|
|
|
#12 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Krise! Api er borte! (Koseape-etterlysning)Prøv denne gruppen på FB: http://www.facebook.com/group.php?gid=128745990505145
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krise! Api er borte! (Koseape-etterlysning)Jeg trodde jeg hadde en make, men ser nå at det er den ikke. Beklager. Håper virkelig at dere får Api tilbake snart. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Krise! Api er borte! (Koseape-etterlysning)Har du hengt opp lapp i barnehagen? Sånn i tilfelle den har blitt med noen hjem en tur? Det er sikkert fler foreldre enn meg som ville brukt litt tid på å oppdage at et kosedyr hadde dukket opp i tillegg til de ørten som var der fra før...
|
|
|
#15 |
|
Ute på tur
|
Sv: Krise! Api er borte! (Koseape-etterlysning)Så trist! Jeg har en 3 åring som er helt avhengig av koseklutene sine, så jeg skjønner høyt elsket slike koser kan bli. Håper den dukker opp eller at noen har likens, vi har dessverre ingen slik.
|
|
|
#16 |
|
lykkelig
|
Sv: Krise! Api er borte! (Koseape-etterlysning)Ja, jeg hang opp lapp igår. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krise! Api er borte! (Koseape-etterlysning)Uff, så trist.
|
|
|
|
#18 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krise! Api er borte! (Koseape-etterlysning)Sønnen vår hadde en hund, som han hadde med over alt og var helt avhengig av. |
|
|
|
![]() |
|
|