Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Krise! Api er borte! (Koseape-etterlysning)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-11, 10:43   #1
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Krise! Api er borte! (Koseape-etterlysning)

Vesla har en koseape hun elsker over alt på jord. Han er med overalt, på sykkeltur, i sengen, på førskoledagene og på sykehuset.
Vi kjøpte han for noen år siden på en matbutikk i Fagernes. Han kostet ikke mange kronene, men er svært sterkt elsket av vesla på snart 6 år.

Nå er Api borte. Han har vært borte noen dager. Helt siden barnehagen var innom her på besøk en dag. Og ingen av barna kan huske hvor de så Api sist. Marie er utrøstelig og det eneste i hele verden hun ønsker seg i bursdagsgave er at Api skal komme hjem igjen.
Mormor har sjekket med butikken i Fagernes, men der finnes det ikke Api'er mer. Jeg aner ikke hva merket på apen er, og har derfor ikke sjans til å prøve å få tak i en ny en.

Så da prøver jeg her. Det kan jo være noen andre har en ape lik Api liggende jeg kunne kjøpt. Eller som har tips om hvor jeg kan finne en ny en.

Jeg legger ved et par bilder av Marie og Api fra sykehuset. Ett der man ser hele apen og ett der man kan se hodet hans uten den operasjonshetten.

Er det noen som har en liggende eller vet hvor jeg kan få tak i en ny en?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 249.jpg (190,0 KB, 90 visninger)
Filtype: jpg 256.jpg (187,1 KB, 92 visninger)
Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 10:49   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krise! Api er borte...

Åh, det er ufattelig trist, faktisk, å miste en elsket kosebamse. Håper Api eller en god erstatter dukker opp snart.

Gammel 22-06-11, 10:53   #3
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, vi har endevedt huset og hagen. Vesla skal feire barnehagebursdagen sin her idag litt på forhånd og hun vil ikke engang ha besøk siden Api er borte.
Og det er ikke noe hyling eller skriking heller, bare en stille liten jente med tårene trillende mens hun går rundt og leter der vi allerede har lett mange ganger.
Uff, kjedelig dette her.

Gammel 22-06-11, 10:56   #4
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stakkars liten! Jeg håper Api dukker opp igjen.

Gammel 22-06-11, 10:59   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette var da utrolig trist.
Håper Api dukker opp.

Gammel 22-06-11, 11:42   #6
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Buildabear har tydeligvis hatt en som ligner til valentinsdag - kanskje de kan ha?http://www.buildabear.dk/Files/Bille...-Monkey-NO.jpg

Gammel 22-06-11, 12:01   #7
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Legg annonse på finn.no, alle forum du måtte være på, blogg, facebook overalt. Det hjelperr muligens.
Vi mistet mellomstes bamse for noen år siden, det var heeelt krise. Jeg la ut annonnse på ett par forum og mottok ikke mindre enn 5 like bamser i posten. Verden kan være snill og alle vet hvor høyt en Api kan være.
Hadde vi hatt en slik, skulle du fått den med det samme.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 12:03   #8
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Krise! Api er borte! (Koseape-etterlysning)

Ååå så trist. Hadde vi hatt en, så skulle du ha fått. Håper den kommer til rette eller at noen snille har en dere kan få

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 14:59   #9
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Å så utrolig trist. Hold oss oppdatert hvordan det går. Og håper inderlig dere finner en ny, vi har desverre ingen som ligner.

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 15:01   #10
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så trist! Selv fikk vi to HM-kosehunder fra FP da poden mistet sin. (og de tre vi hadde i reserve). Håper noen har en slik Api.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 15:05   #11
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stakkars Vesla da, så trist å miste vennen sin.

Håper dere finner den, eller får tak i en maken!
Jeg har desverre aldri sett en slik.

Gammel 22-06-11, 16:25   #12
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Prøv denne gruppen på FB: http://www.facebook.com/group.php?gid=128745990505145

Gammel 22-06-11, 16:38   #13
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg trodde jeg hadde en make, men ser nå at det er den ikke. Beklager. Håper virkelig at dere får Api tilbake snart.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 23:01   #14
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har du hengt opp lapp i barnehagen? Sånn i tilfelle den har blitt med noen hjem en tur? Det er sikkert fler foreldre enn meg som ville brukt litt tid på å oppdage at et kosedyr hadde dukket opp i tillegg til de ørten som var der fra før...

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 23:05   #15
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Så trist! Jeg har en 3 åring som er helt avhengig av koseklutene sine, så jeg skjønner høyt elsket slike koser kan bli. Håper den dukker opp eller at noen har likens, vi har dessverre ingen slik.

Gammel 23-06-11, 23:05   #16
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

Ja, jeg hang opp lapp igår.
Håper noen finner tassen. Jeg får sende barna ut her i morgen på skikkelig jakt i buskene blant brennesle og ugress. Jeg tipper en eller en annen liten barnehagevenn har lekt med han og hevet han inn i buskene.

Gammel 23-06-11, 23:08   #17
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Uff, så trist.
Håper av hele mitt hjerte at dere finner den, eller får tak i en lik. Vondt å miste kosebamsen sin.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 23:09   #18
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sønnen vår hadde en hund, som han hadde med over alt og var helt avhengig av.
Han mistet den en dag vi var ute og handlet og vi fant den ikke igjen,
dro tilbake til butikken og ringte i flere dager, men ingen hund dukket opp.
Hunden ble kjøpt i Sverige og vi fikk svigers til å kjøpe en identisk hund da de
skulle over grensa, men vet du -han ble aldri spesielt glad i den hunden,
tror det er noe med akkurat den hunden og lukter osv.,
I senere tid har han fått andre favoritter, men aldri akkurat den hunden

Håper dere finner Api!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:33.