|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Lure retter å ha i fryserenJepp, jeg fordriver tiden med huslige sysler.
![]() |
#3 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Lure retter å ha i fryserenPizzasnurrer og grove horn med fyll. Kjekke å ta opp en eller to og varme kjapt i enten micro eller stekeovn når ulvehungeren melder seg som følge av lite søvn og mye amming.
![]() |
#4 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Lure retter å ha i fryserenMen nå kom jeg på at du spiser kanskje ikke gluten? Da blir begge deler ganske vrient, for glutenfritt mel er et h..... å lage pizzasnurrer av, har jeg erfart.
![]() |
#5 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lure retter å ha i fryserenJeg har hatt barn som sover sånn omtrent 20 timer i døgnet(minste omtrent 23 1/2)) de to første ukene så jeg har hatt et hav av tid til å lage mat. Men før første lagde jeg endel gjærbakst som lå i fryseren.
![]() |
#6 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Lure retter å ha i fryserenStek opp kjøttdeig og frys ned i porsjoner, så kan du krydre det og lage taco, pizza eller en gryterett veldig enkelt.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Lure retter å ha i fryserenJeg spiser spelt, så det går fint. Har laget en porsjon pizzasnurrer også ja, det glemte jeg å si.
![]() |
#9 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: Lure retter å ha i fryserenFerdig forstekte pizzabunner, fiske- og kjøttkraft fryst i terninger og puttet i bokser, stekt kjøttdeig, lapskaus?
![]() |
#10 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Lure retter å ha i fryserenJeg skal ha grove horn (men neppe lage dem selv).
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Lure retter å ha i fryserenSupper funker finfint, i hvert fall den gode gamle linsesuppen min. Har noen gode ideer nå, så nå skal jeg bare sjekke at fryseren ikke er full (
![]() |
|
|