Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Strand og sydenfølelse i Barcelona?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-11, 13:20   #1
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Strand og sydenfølelse i Barcelona?

Kor bor vi hen om vi skal fly til Barcelona, bo litt utenom byen i nærheten, helst PÅ, ei strand?

Vi gjorde det i Dubrovnik i fjor med 5 km inn til sentrum. Perfekt type ferie for voksne, og no vil eg prøve det samme i Barcelona!

Gammel 22-06-11, 13:55   #2
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Strand og sydenfølelse i Barcelona?

Jeg har ikke vært der selv, men har hørt det skal være veldig fint i Sitges, som ligger 45 minutter med bil utenfor Barcelona. men du tenker kanskje noe nærmere byen?

Gammel 22-06-11, 14:01   #3
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitges skal sjekkast, takk for tips!

Gammel 22-06-11, 14:05   #4
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Barcelona har laaaang strandlinje med palmer og hvit sand. Var der i helgen! Hotell langs stranden vet jeg ikke, vi bodde i byen. Men det var et hotell som lå like ved MAPFRE bygningen i allefall, det er PÅ stranden.

Gammel 22-06-11, 14:06   #5
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Google forteller meg at hotellet heter Hotel Arts Barcelona. Jeg aner ingenting om priser og standard, annet enn at jeg tror standarden er veldig god.

Gammel 22-06-11, 14:07   #6
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Sitges skal sjekkast, takk for tips!

Sitges er fint! Det var hvertfall det for en halv evighet siden når jeg var der.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 14:12   #7
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Vi vil ikkje bo I byen, sjøl om der er strand. Det blir for hektisk innbille eg meg.

Gammel 22-06-11, 15:27   #8
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Google forteller meg at hotellet heter Hotel Arts Barcelona. Jeg aner ingenting om priser og standard, annet enn at jeg tror standarden er veldig god.

Vi har bodd der to ganger og det er definitivt et veldig bra hotell med luksusstandard. Rett paa stranden, men likvel veldig kort til byen. Man kan gaa til byen eller ta en billig, kjapp taxitur.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:46.