Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor fort vokser håret ditt?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-11, 09:21   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg måtte til frisøren igjen nå, 6,5 uke etter sist jeg var. Håret hadde på disse ukene vokst minst 2,5 cm. Frisøren kommenterte at det var mye.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 09:27   #2
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor fort vokser håret ditt?

Det vokser aaaaalllllt for saaaaaaaaakte. Uansett om jeg sparer eller ikke. Kan farge håpet hver 8 uke og det er nesten så det ikke synnes noe ettervekst.
Jeg driver å sparer og holder på å bli gal av at håret enda er bare rett på ørene og aldri blir lengre så jeg kan gjøre noe med det..

Når jeg var en 16 år så hadde jeg og søskenbarnet mitt like kort hår så skulle vi spare det langt i lag da hun var kommet til skulderne så var mitt hår like under ørene

Sist redigert av Honda : 23-06-11 kl 18:44.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 09:32   #3
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Alt for fort. Farga og stripa det rett før 17.mai og en måned etterpå ser jeg tyyyydelig ettervekst gitt

Gammel 23-06-11, 09:34   #4
Left
Passiv

Standard

Jeg må farge håret en gang pr. mnd ca hvis det skal være tipptopp, og siden det er klippet helt kort kort bak og på den ene siden, så synes jo etterveksten med en gang. Det vokser i hvert fall 1 cm. i mnd. minst.

Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 09:36   #5
Ophelia
Rosebud

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Veldig fort. Nesten så jeg må farge etterveksten hver 4. uke...

Gammel 23-06-11, 09:41   #6
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det vokser fort, omtrent som ditt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 09:52   #7
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

For fort. Klippet meg rett før 17. mai og huet er en skau.

Bestille meg time til uka, jeg - takker.

Gammel 23-06-11, 09:56   #8
teamor
Superduperaktiv

teamor sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
teamor er litt kulteamor er litt kul
Standard

2,5 cm på 6 uker?? Jeg tipper mitt vokser 2,5 cm i året.

teamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 10:06   #9
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mitt vokser veldig fort. Frisøren kommenterer det nesten hver gang. Farger ettervekst hver 5-6 uke og da har det vokst 2-3 cm gjerne.

Gammel 23-06-11, 10:10   #10
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Veldig fort, omtrent som ditt.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 10:51   #11
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke hår, jeg har ugress. Har gitt opp fjonge frisyrer, bruker å be frisøren om noe som ser ok ut når det vokser ut igjen, og som jeg ikke trenger klippe mer enn en gang i året omtrent.

Gammel 23-06-11, 11:19   #12
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fort. Jeg har langt hår, og klipper meg kanskje en gang i året. Kanskje. Vil tippe det vokser ca 2 cm pr mnd.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 11:20   #13
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Når jeg sparer, vokser det saaakte. Når jeg ikke sparer, vokser det altfor fort.

Hehe, det er litt festlig, for sånn synes jeg også det har vært tidligere, men nå sparer jeg (dvs. jeg må få vekk det nederst som er FOR slitt, så kan det bli litt lengre), og likevel vokser det veldig fort.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 11:24   #14
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forresten så er håret nesten ikke slitt selv om det går ett år mellom hver gang. Jeg klipper det bare fordi det er blitt for mangt, ned på rumpa.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 11:27   #15
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håret mitt vokser ikke særlig fort, det har det aldri gjort. Ganske praktisk når man driver og farger det, upraktisk hvis man skal spare til langt hår.

Gammel 23-06-11, 11:41   #16
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Veldig sakte, En halv cm i måneden kanskje.

Gammel 23-06-11, 11:47   #17
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Mitt vokser ganske fort, men jeg klarer ikke anslå hvor mye, kanskje halvannen cm? Neglene vokser også fort.

Det er jo en kjekt sak at håret vokser raskere om sommeren da!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 13:29   #18
Pesten

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vokser seeeeint. Og jeg vil ha laaaaaaaaangt hår. NO.

Gammel 23-06-11, 13:47   #19
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Det blir fort både langt og tjukt. Jeg var hos frisøren i går, seks uker etter forrige klipp, og det så likevel ut som om noen hadde drept et middels stort dyr, da jeg forlot stolen.

Gammel 23-06-11, 16:20   #20
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Fort, omtrent som ditt.

Jeg var hos frisøren 18. april og da så jeg helt gal ut når jeg var der igjen 8. juni - det var jo egentlig for seint også, men vi hadde vært på ferie. Nå begynner jeg allerede å få en kjip ettervekst ja!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:50.