Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Noen som har IKEA Hemnes i gråbrun og bilde?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-11, 12:54   #1
Torstein
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2011
Torstein har et hav av muligheter foran seg
Standard

Noen som har IKEA Hemnes i gråbrun og bilde?

Hei, jeg og dama har sett litt rundt på ny tv-benk og seksjon og finner ikke så mye som passer både de elektriske "boksene" mine og størrelsen på stua.

Vi har klart å bli enige om at Hemnes sin serie er noe vi begge kan leve med, men så var det fargen da. Hun liker ikke den delvis gjennomsiktige hvitfargen ( ser treverket) og jeg er redd for den mørkebrune fargen, da vi allerede har litt mye svart/mørkt brunt rundt om kring. Gammel sofa, høyttalere osv.

Da har vi valget med gråbrunt, men er det noen som har denne serien som kunne tenkt seg å legge ut et bilde av hvordan det "ser ut i hjemmet"?

Vi er litt engstelige over å kjøpe noe som ikke "henger i hop" med noe av det vi har i dag uten nymaling av stue, ny sofa osv osv :|

Har forsøkt å finne bilder på nett, men virker ikke som det er voldsomt med denne. "alle" har hvit eller den mørkebrune av de få bildene jeg finner. IKEA har heller ikke "demobiler" av denne serien i bruk.

Vi har i dag vegger som har litt gult i seg, parkett i eikefarge som også er "gyllen" og så den mørke sofaen arva gjennom familien Så hele stua er litt "gul" og grått og gult ringer ikke bra i mine ører selv om det er brunt begge steder...

Så biler eller linker til interiørblogger som har denne modellen mottas med stor takk, så vi får skifta ut de greiene vi har i dag.

Bilde fra ikea:
http://www.ikea.com/no/no/catalog/pr...59#/S99874663/

Torstein er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 15:10   #2
Torstein
Nybegynner

Standard

Sv: Noen som har IKEA Hemnes i gråbrun og bilde?

Ingen?

bare bilder av møblene i denne fargen i ulike rom ville være til hjelp.

Gammel 30-06-11, 16:01   #3
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har vitrineskap og stuebord, og er veldig fornøyd med fargen på møblene. Jeg har (for tiden) beige vegger som nok har litt gult i seg, og furulaminat ( :urk: ). Brun sofa til..

Lillebroren min har vitrineskap og tvbenk/seksjon i samme serie og farge, og der passer det like så fint. Helt ny leilighet med eikeparkett og hvite vegger, de har svart sofa og litt svart ellers, men denne gråbrune fargen passer med begge.

Fargen er mer brungrå enn grå...

Skal prøve å trylle frem et bilde...

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 20:31   #4
Torstein
Nybegynner

Standard

Det hadde vært glimrende

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.