Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Leggings og kalde tær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-11, 17:03   #1
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Leggings og kalde tær?

Jeg gremmes litt over meg selv nå, for jeg går rundt her hjemme med kjole, leggings med blonde, og store lodne sokker og ser ut som en tulling.

Jeg vil gjerne være hverdagsfin, men så ble jeg kald på tærne, så jeg tok på meg sokker. men hva kan man ha på føttene når man har på sånne leggings med blonde nederst. Svarte sokker så enda værre ut enn de lodne, så jeg vet ikke. men jeg orker ikke fryse på tærne hele tiden heller.
What to do?

Gammel 24-06-11, 17:30   #2
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leggings og kalde tær?

Spiller det noen rolle hva man har på bena hjemme da? Jeg går ned ullsokker, hele året. Også til shorts. Det finnes jo fine sokker å kjøpe da, men sokker til legging kan vel uansett aldri bli fint, eller?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 17:52   #3
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Spiller det noen rolle hva man har på bena hjemme da? Jeg går ned ullsokker, hele året. Også til shorts. Det finnes jo fine sokker å kjøpe da, men sokker til legging kan vel uansett aldri bli fint, eller?

nei, såklart ikke, men jeg har jo innimellom folk på besøk, eller er på besøk, så jeg liurte på om noen andre hadde et lurt tips.

Gammel 24-06-11, 17:56   #4
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

kjøpe noen ballerinasko til
innebruk?

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 18:07   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Alternativet må vel egentlig være å kle seg i noe som passer til sokker? *labber rundt i sommerkjole og raggsokker om jeg fryser på bena*

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 18:26   #6
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Innesko. Man kan bruke alle slags sko som innesko, også høyhælte. Har jeg hørt.

Gammel 24-06-11, 18:28   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da hadde jeg nok valgt hel strømpebukse eller knestrømper i stedet.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 18:50   #8
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

kjøpe noen ballerinasko til
innebruk?

Opprinnelig lagt inn av Lizzie, her.

Innesko. Man kan bruke alle slags sko som innesko, også høyhælte. Har jeg hørt.

Innesko/ballerinasko må jeg ha, tenker jeg.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Da hadde jeg nok valgt hel strømpebukse eller knestrømper i stedet.

jeg bruker ofte strømpebukse, men ikke knestrømper, jeg må ha stoff mellom lårene Problemet dukke ropp når det har vært varmt nok til leggings, men så blir kjølig. jeg skal medgi at det ikke akkurat er et alvorlig problem men nok til at jeg gremmes av mitt eget speilbilde. men, man skifter kanskje når det blir kjølig?

Gammel 24-06-11, 19:15   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du har skjørt kan du ha en sykkelbukse eller en sånn underskjørt-shorts under for å forhindre gnissing. Sykkelbuksa skal ikke synes da (syns jeg).

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 22:09   #10
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du trenger noen søte innesko/tøfler

Gammel 24-06-11, 22:11   #11
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Tøfler fra Accessorize! Det har jeg på meg nå!

Gammel 24-06-11, 22:18   #12
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

De var kjempesøte, Salt!

Gammel 24-06-11, 22:19   #13
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Du trenger noen søte innesko/tøfler

Jeg fant disse:

Men da fant jeg jo disse:

Og disse:

Og så ble det plutselig fryktelig dyrt

:måikkesurfepåskobutikker:

Gammel 24-06-11, 22:22   #14
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De var kjempesøte, Salt!
Husker du hva de kostet?

Gammel 24-06-11, 22:23   #15
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av eka, her.

De var kjempesøte, Salt!
Husker du hva de kostet?

Ikke så mye. 199,- eller noe sånt? Men mulig det er sesongvare, og at de ikke kommer tilbake før til høsten. Men de har dem i allefall hvert år!

Gammel 24-06-11, 22:35   #16
Nicki
Aktiv

Medlem siden: May 2007
Nicki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Utrolig søte!

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Tøfler fra Accessorize! Det har jeg på meg nå!

Nicki er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.