|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
[klassiker] Det perfekte olaskjørtetJeg har spurt minst tre ganger tidligere tror jeg, men jeg finner det altså ikke, og i år vil jeg ha det. Pris er (nesten) ikke en hindring lenger, jeg er desperat. Men jeg må kunne prøve det, så helst ikke bare nettbutikker.
|
|
|
#4 |
|
--
|
Sv: [klassiker] Det perfekte olaskjørtetJeg har et olaskjørt fra Esprit som jeg veldig glad i. Ser at du ikke ønsker nettbutikker, men har du sjekket ut www.ellos.no? Sånn her f.eks? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [klassiker] Det perfekte olaskjørtetMine to yndlingsjeansskjørt er også kjøpt på Espirit (det skrår fint utover i A-fasong) - og på HM (smalere, hvor bakparten strutter JLo'sk). |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: [klassiker] Det perfekte olaskjørtetHar du sett på Oasis? De har brukt å ha en del fine dongeriskjørt. Jeg kjøpte meg et mørkt fint et der i fjor. Ser ikke ut til at de har det nå, men de har kanskje andre. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: [klassiker] Det perfekte olaskjørtetDette fra Replay likte jeg. Ligner litt på det jeg kjøpte på Oasis i fjor. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [klassiker] Det perfekte olaskjørtetOasis: |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [klassiker] Det perfekte olaskjørtetÅh, jeg hadde en gang det perfekte. Kjøpt i en surfebutikk i Byron Bay for ca 10 år siden. Tror det var Billabong eller Quiksilver. :ikke så hjelpsom, men litt nostalgisk nå:
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
Sv: [klassiker] Det perfekte olaskjørtetNei, ingen av disse har fått hjertet mitt til å hoppe, desverre. Jeg er ikke så glad i den slitte looken. Nummer 2 fra Oasis nærmer seg, men det er for langt. :kravstor: jeg har lett etter det perfekte skjørtet i så mange år nå, at jeg. Et nesten ikke hva jeg er ute etter lenger.
|
|
|
#13 |
|
Fortynnet
|
Sv: [klassiker] Det perfekte olaskjørtetJeg leter også etter et mørkt og lett utskrådd og rett over kneet, men det må ha glidelås i siden. Sånn glidelås midt på er finest når man har innovermage, det har dessverre ikke jeg lenger. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
--
|
Sv: [klassiker] Det perfekte olaskjørtet
Olaskjørtet jeg har fra Esprit har glidelås i siden. Det er ca som dette: http://www.ellos.no/dv/20-Underdeler...Zh3f?Nr=309383 Men det er kanskje ikke mørkt nok? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Rosebud
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
![]() ![]() |
Sv: [klassiker] Det perfekte olaskjørtetOlaskjørt ja! Hvordan er det - er det "lov" å gå med tights under, eller er det harry? *komplekser for bena mine*
|
|
|
#19 |
|
guru advisor
|
Sv: [klassiker] Det perfekte olaskjørtetKan det være sort? |
|
|
|
![]() |