Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

[klassiker] Det perfekte olaskjørtet

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-11, 19:19   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[klassiker] Det perfekte olaskjørtet

Jeg har spurt minst tre ganger tidligere tror jeg, men jeg finner det altså ikke, og i år vil jeg ha det. Pris er (nesten) ikke en hindring lenger, jeg er desperat. Men jeg må kunne prøve det, så helst ikke bare nettbutikker.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 19:21   #2
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [klassiker] Det perfekte olaskjørtet

Langt eller kort? Lyst eller mørkt?

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 19:22   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knelengde, helst mørkt.

Gammel 24-06-11, 19:33   #4
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har et olaskjørt fra Esprit som jeg veldig glad i. Ser at du ikke ønsker nettbutikker, men har du sjekket ut www.ellos.no? Sånn her f.eks?
http://www.ellos.no/dv/20-Underdeler...Zh3f?Nr=313697

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 19:36   #5
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Mine to yndlingsjeansskjørt er også kjøpt på Espirit (det skrår fint utover i A-fasong) - og på HM (smalere, hvor bakparten strutter JLo'sk).
Det du linker til var veldig fint, Marikken.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 19:39   #6
vixen

vixen sin avatar

vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Har du sett på Oasis? De har brukt å ha en del fine dongeriskjørt. Jeg kjøpte meg et mørkt fint et der i fjor. Ser ikke ut til at de har det nå, men de har kanskje andre.

Noe sånt?
http://www.johnlewis.com/230923/Product.aspx

Gammel 24-06-11, 19:45   #7
vixen

vixen sin avatar

Standard

Dette fra Replay likte jeg. Ligner litt på det jeg kjøpte på Oasis i fjor.

http://www.bubbleroom.no/dame/skjort/skirt-denim

Gammel 24-06-11, 19:47   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Jeg kan ikke ha sånn havfruefasong. Da får jeg gigarumpe.

Gammel 24-06-11, 20:28   #9
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oasis:

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 20:34   #10
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Åh, jeg hadde en gang det perfekte. Kjøpt i en surfebutikk i Byron Bay for ca 10 år siden. Tror det var Billabong eller Quiksilver. :ikke så hjelpsom, men litt nostalgisk nå:

Gammel 24-06-11, 21:21   #11
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har et perfekt olaskjørt, men det er kjøpt på Fretex. Syns de fra Oasis så nesten ok ut, er det noe sånt du er ute etter?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 21:47   #12
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Nei, ingen av disse har fått hjertet mitt til å hoppe, desverre. Jeg er ikke så glad i den slitte looken. Nummer 2 fra Oasis nærmer seg, men det er for langt. :kravstor: jeg har lett etter det perfekte skjørtet i så mange år nå, at jeg. Et nesten ikke hva jeg er ute etter lenger.

Gammel 24-06-11, 22:12   #13
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leter også etter et mørkt og lett utskrådd og rett over kneet, men det må ha glidelås i siden. Sånn glidelås midt på er finest når man har innovermage, det har dessverre ikke jeg lenger.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 22:14   #14
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Monsoon:

Gammel 24-06-11, 23:04   #15
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg leter også etter et mørkt og lett utskrådd og rett over kneet, men det må ha glidelås i siden. Sånn glidelås midt på er finest når man har innovermage, det har dessverre ikke jeg lenger.

Olaskjørtet jeg har fra Esprit har glidelås i siden. Det er ca som dette: http://www.ellos.no/dv/20-Underdeler...Zh3f?Nr=309383 Men det er kanskje ikke mørkt nok?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 23:10   #16
Ophelia
Rosebud

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Olaskjørt ja! Hvordan er det - er det "lov" å gå med tights under, eller er det harry? *komplekser for bena mine*

Gammel 24-06-11, 23:12   #17
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Jeg ville valgt strømpebukser eller knestrømper.

Gammel 24-06-11, 23:20   #18
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Marikken: Jeg har faktisk ett som ligner veldig på det. Men har sett etter ett uten folder og vidde.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 23:22   #19
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Kan det være sort?

http://www.schackogthorsted.dk/shop/...el-20814p.html

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 23:24   #20
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Cowboy-nederdel. Ah, det lyder så western!

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05.