|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Einsam
|
Telttur med to småØnsket er klart: Telt-og fisketur. Og det skal vi få til et par dager neste uke |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Telttur med to småMulig det er nok lys nå på nattestid, men lommelykt? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
snart helsesøster
|
Sv: Telttur med to småDet skal vi også få til i løpet av sommeren! Det har ungene skikkelig lyst til. De kommer til å kose seg (tror jeg).
|
|
|
#4 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Telttur med to småDette hadde ungane mine elska også... men vi har ikkje telt. Kunne sjølvsagt vurdert å kjøpe eit telt da, men litt usikker på om vi hadde brukt det mykje. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Telttur med to småSpray el. som holder myggen borte.
|
|
|
#6 |
|
trenger lading
|
Sv: Telttur med to småMyggspray, som også tar knott. (knotten elsker meg)
|
|
|
|
#7 |
|
Einsam
|
Sv: Telttur med to småNoe på lista hadde jeg ikke tenkt på, Syrin. Takk! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
trenger lading
|
Sv: Telttur med to småHer er pakkelista mi, kopiert fra bloggen min før kanotur på Fjorda i fjor:
|
|
|
|
#9 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() |
Sv: Telttur med to småJeg tenker at dere må gjøre det enklest mulig. Det blir fort mye å dra på selv om dere har bil. Skjer ned på unødvendige ting. Ha mat som er enkel og som tåler å oppbevares tørt og ikke kaldt feks posesupper og hermetikk,knekkebrød og smøreost osv. Ha med litt varme klær. Det blir fort kaldt når sola går ned og det beskytter mot mygg og andre flygende insekter. Litt godis og yatsi/kortstokk til kveldene. |
|
|
|
![]() |
|
|