|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2010
![]() |
LavkarbodiettLurer på om noen har noen gode forslag til diett med lavt karbo innhold. Jeg ønsker kun å gå ned. Ett par kilo. Til informasjon tåler jeg ingen frukt eller grønnsaker med steiner eller kjerne inni. Jeg har bjørk pollen allergi med tilhørende kryss allergi
|
|
|
#2 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() |
Sv: LavkarbodiettAnbefaler deg dette forumet http://forum.lavkarbo.no/index.php Sist redigert av Nelly : 26-06-11 kl 12:12. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LavkarbodiettLavkarbokosthold er en ganske stor livsstilsendring for å gå ned et par kilo. Det er som sagt over her ingen kur; man må holde seg til kostholdet for å holde vekta (taler av egen erfaring
|
|
|
#4 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Lavkarbodiett"vurdert et annet opplegg for et par kilo"
|
|
|
#5 |
|
Live and let live
|
Sv: LavkarbodiettHvordan spiser du til vanlig da? Er det noe å hente på å kutte ut snop og chips og brus?
|
|
|
#6 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: LavkarbodiettSpiste snop, chips, drakk brus hver dag tidligere, men har kuttet det ut i snart tre uker, med kun litt kos på lørdagen. Men jeg elsker skiver, brødmat, pasta, ris og poteter. You name it... Og bare sånn "fy mat" ihht mange eksperter. Jeg har også prøvd å kutte ned på mengden mat, men jeg er jo alltid sulten...
|
|
|
#7 |
|
Live and let live
|
Sv: LavkarbodiettDu kan jo fortsette med å ikke spise godterier videre, og sørge for at du får i deg en god slump med proteiner til hvert måltid (sånn opp mot 30 g, som utgjør ca 150g kjøtt/fisk/sjømat og ca 120 g ost eller 4 egg). Protein metter.
|
|
|
#8 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: LavkarbodiettTusen takk for tips! Jeg elsker jo både kjøtt, fisk og egg =)
|
![]() |
|
|