|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Drømmer
|
![]() Mødre krangler om Lano-ungenhttp://www.abcnyheter.no/nyheter/110...-om-lano-ungen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
snur
|
![]() Sv: Mødre krangler om Lano-ungenSnakker om å sjule seg bak anonymitet. Det verste er at mange av den helt sikkert ikke hadde hatt noe imot å stå frem med fult navn heller. Enkelte eier ikke skrupler og er så trangsynte at det er skummelt. Dette er første gangen på 60 år at et funksjonshemmet barn vinner så greier de ikke å unne dem seieren. Trist.
![]() |
#4 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mødre krangler om Lano-ungenKjenner i grunn at jeg får lyst til å gi enkelte en god omgang med juling *gaah*. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mødre krangler om Lano-ungen
Jeg tror heller det er litt at de skriver det for å skape diskusjon jeg da. Selvfølgelig er det noen som mener det de skriver, men på steder man kan være anonym er det nok mange nett troll. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Mødre krangler om Lano-ungenSom mamma til en multifunksjonshemmet gutt, fikk jeg bare vondt, langt inn i sjela av å lese dette.
![]() |
#9 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Mødre krangler om Lano-ungenNei fy, nå ble jeg småkvalm her jeg sitter.
![]() |
![]() |
#10 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Mødre krangler om Lano-ungenJeg får lyst til å si at jeg virkelig ikke håper at folk som er så tilbakestående er i ferd med å få barn. Men det er kanskje ikke helt PK å si.
![]() |
#11 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Mødre krangler om Lano-ungenBle ikke bare kvalm. Jeg blir rykende forbanna! Dette er kvinner som har/venter barn, og så har de en slik holdning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
PK er for pyser.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Mødre krangler om Lano-ungenJeg skjønner ikke at Lilleborg fremdeles arrangerer den konkurransen i den formen, de burde hatt vett til å gå tilbake til gammel form eller kutte ut hele greia.
![]() |
![]() |
#15 |
Personlig pessimist
|
Helst det siste.
![]() |
![]() |
#16 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Mødre krangler om Lano-ungenSyns sånne konkurranser er teite - både utseendekonkurranser for barn og konkurranser som går ut på å spamme folk eller inviterer til teknisk juks. Men det har vel ikke noe med funksjonshemming å gjøre, syns jeg, det blir jo helt det samme for ethvert barn som ikke har " det gyldne snitt" for skjønnhet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Aktiv
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |