Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva må vi ha med?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-11, 08:51   #1
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Spørsmål

Hva må vi ha med?

Vi reiser til Italia på badeferie om noen dager. Jeg er helt urutinert på flyreiser med barn, fordi vi kun har hatt bilferier de siste årene. Hva må jeg huske på? Hva er lurt å pakke i håndbagasjen? Vi flyr med Norwegian, så det er vel ikke mat inkludert. Er det greit å ha med mat, eller "må" man kjøpe ombord? Barna er 4 og snart 9.

Gammel 27-06-11, 09:09   #2
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva må vi ha med?

Det er helt greit å ha med mat, men ikke drikke.
Noe de kan aktivisere seg med på turen er smart (tegnesaker, småleker etc)
Det er ofte veldig kaldt på flyene, så jeg pleier å ha med klær som er lette å ta på lag på lag (viktigst på turen hjem når det freister mest å reise i lette sommerklær).

Gammel 27-06-11, 09:22   #3
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Det er helt greit å ha med mat, men ikke drikke.

Du kan kjøpe drikke på flyplassen etter at sikkerhetskontrollen er passert så du trenger ikke kjøpe på flyet. Litt påsmurt mat og en pakke kjeks er grei flymat hvis man ikke vil kjøpe mat på flyet

Gammel 27-06-11, 09:22   #4
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Forøvrig enig med Mikkeline - en tynn jakke er godt å ha på flyet

Gammel 27-06-11, 09:44   #5
Tranquil
Erfaren

Tranquil sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Våtservietter og litt skiftetøy om en søler eller noe er og greitt å ha.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 13:11   #6
Molly

Molly sin avatar

Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Oki, dette er listen så langt:
- mat + kjeks el.l, kjøpe drikke etter sikkerhetskontrollen
- våtservietter
- litt skiftetøy
- tynn jakke el.l
- tegnesaker, småleker

Jeg tar gjerne i mot tips til hva de kan drøye tiden med ombord i flyet. Jeg har kjøpt noen aktivitetshefter, men ser ikke for meg at de gidder det i 3 timer.

Gammel 27-06-11, 13:14   #7
Left
Passiv

Standard

Nintendo DS Eller bærbar DVD-spiller med en ny og spennende film.

Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 13:23   #8
Molly

Molly sin avatar

Standard

Ahhh, DS så klart. Minsten har ikke fått det ennå, men den gamle iPhonen min med et par nye spill på burde funke til ham.

Bærbar dvd tror jeg ikke jeg gidder å dra med meg. Men kanskje jeg skal kjøpe et par nye filmer og legge inn på iPaden?!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:28.