|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Max. 15 kg i kofferten, hvilken størrelse?Vi må kjøpe nye kofferter til vi skal på ferie og lurer på hvilken størrelse som tilsvarer ca. 15 kg ferdig pakket?
|
|
|
#2 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Max. 15 kg i kofferten, hvilken størrelse?Jeg har en koffert på den størrelsen, vet ikke hva selve kofferten veier (og gidder ikke sjekke |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Max. 15 kg i kofferten, hvilken størrelse?Takk for svar. Vil gjerne kjøpe riktig størrelse og hvertfall ikke for stor. Hittil har vi bare hatt stoffkofferter, men min døde på sist tur, derfor vil jeg ha en i hardplast nå.
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Max. 15 kg i kofferten, hvilken størrelse?Var innom på Morris i stad og kunne få den over til 1300 kroner, så da tror jeg jammen vi går for to sånne.
|
|
|
#5 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Max. 15 kg i kofferten, hvilken størrelse?
Jeg har denne, er veldig fornøyd. Den funker både til helge-og feriebruk for meg. Ved "normal" pakking fyller jeg den til 15-16 kg, jobber jeg med saken får jeg den glatt opp i 20 kg
|
|
|
#6 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Max. 15 kg i kofferten, hvilken størrelse?Nå har vi handla.
|
![]() |
|
|