Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Rethymnon - hva anbefaler dere å gjøre/se der?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-11, 17:37   #1
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Rethymnon - hva anbefaler dere å gjøre/se der?

Vi reiser dit 9. juli og blir der i 14 dager sammen med foreldrene mine samt begge søstrene mine med familier. ( )

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 18:40   #2
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rethymnon - hva anbefaler dere å gjøre/se der?

Samariaravinen. Dagstur til Santorini.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 18:50   #3
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rethymnon - hva anbefaler dere å gjøre/se der?

Jeg vil egentlig fraråde en tur til Santorini. Fergene er dårlige, det er ofte mye sjø (sjøsyk) og på Santorini er alt dobbel så dyrt som på Kreta, om mulig enda mer turister og det føles egentlig mest bortkastet. Ikke spis i havna - det er grisedyrt og man blir ofte "lurt" da de opererer med hektopris på fisk og hummer....

Stranden er fantastisk. Bruk tid der. Det er enormt mye god mat! Jeg vet ikke helt hvor dere skal bo, men om du går fra byen, langs strandpromenaden har de en italiensk/mexicansk-resturant i det øyeblikket du forlater byen som har helt fabelaktig mat når du trenger et avbrekk fra alt det greske. Det var et eldorado for ungene som elsket pizza margeritaen der.

Byen er veldig ok. Gamlebyen er mye turistgreier, men går du lengre opp i den nye delen så finner du mye "skikkelige" butikker. For noen år siden leide vi sykkel og syklet opp på fortet. Det var bra. Ellers - jeg har vært det hundre ganger, spør mer konkret og jeg skal svare.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:21.