|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Mobil og internett i Spania?Jeg skal til Spania på søndag, leier feriehus med en annen familie og skal være der i 2 uker. Det er garantert ikke netttilgang i feriehusene, og så vil jeg gjerne ha mobil uten å gå bankerot. Jeg har iPhone 3GS.
![]() |
#2 |
Profesjonelt paranoid
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mobil og internett i Spania?
Det billigste er sikkert å skaffe seg et dertil egnet abonnement fra en lokal mobiloperatør, slik at du får et spansk SIM-kort du bruker under oppholdet. (Husk å ta det ut før du kommer hjem... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mobil og internett i Spania?Pass også på at telefonen ikke er låst til en operatør - det kan godt hende den er det selvom bindingstiden er gått ut. Da er det ikke så enkelt å bytte simkort til en annen operatør. For å låse den opp må du ringe operatøren din. Jeg gjorde det på min (Telenor), det var bare å ringe, så måtte jeg koble til iTunes, og så var den låst opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Står på egne ben
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mobil og internett i Spania?Vi er i Spania nå og jeg har bare kjøpt et to ukers kort på fri bruk av nettet av y-internet.com. Kjøpte det her nede i Spania. Kostet 45 euro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mobil og internett i Spania?Riktig mange takk allesammen !
![]() |
|
|