Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor finner jeg KULE truser til en treårig gutt?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-11, 03:27   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor finner jeg KULE truser til en treårig gutt?

Hennes & Mauritz på Kvadrat har jo ingenting lenger etter at de forandret hele butikken sin, og Cubus hadde i hvert fall ingenting. Kun trauste boxere. Mini nekter selvsagt å gå med truser, han vil bare ha bleie på, men jeg tenker at truser med Cars eller lignende i hvert fall ikke kan motivere ham mindre.

Jeg er altså på jakt etter truser i ca. 92-98 med Cars, Spiderman, brannbiler og lignende.

Gammel 03-07-11, 07:53   #2
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner jeg KULE truser til en treårig gutt?

Mellomste har noen med spiderman kjøpt på Obs, mens de med svampebob, cars og noen andre med spiderman er kjøpt på H&M.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 08:06   #3
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Vi har bl.a. kjøpt Spiderman og Byggmester Bob på Sparkjøp.

Gammel 03-07-11, 09:38   #4
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Langøre kom hjem fra England med en pakke Mikke-truser til 3-åringen, og de synes han er veldig fine. Vet ikke om man får kjøpt sånne i Norge, kanskje på nett? De er i masse fine primærfarger.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 10:05   #5
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Du har ikke flere H&M'er å sjekke? Vi kjøpte en pakke med med truser i forskjellige farger med diverse superhelter/monstre på der, men det er vel et halvår siden eller noe. Podens favoritt er lilla med Hulken på. Det er stort sett H&M jeg har kjøpt truser på, så har ikke mange andre forslag.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 10:10   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker også at HM er stedet å gå altså. Vi har både spiderman, ben 10, og biler derfra. Et problem er at størrelsene 86/92 ofte er bleietilpasset, og at 98/104 kanskje er stort?

Gammel 03-07-11, 10:30   #7
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Her har Kappahl en god del truser med biler, fly, dinosaurer og lignende, i alle fall.

Gammel 03-07-11, 10:38   #8
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har funnet noen på Kappahl og Lindex

Gammel 03-07-11, 10:41   #9
Rose

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Har du sett på ebay? Der har de sikkert med cars og slike figurer.

Gammel 03-07-11, 10:45   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knerten har både Cars- og superhelttruser kjøpt på HM.

Gammel 03-07-11, 11:03   #11
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har også kjøpt de fleste på HM og Lindex. Og HM har i str 86/92 som ikke er bleietilpasset også. De vi har er ikke det.

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 11:11   #12
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis det ikke må være bilder av figurer på så vil jeganbefale Pierre Robers boxershorts. De er de vi er mest fornøyd med, de sitter bra, holdervseg bra og er i flotte farger.

Utvalget til gutter fra 3 år: http://www.pierrerobert.no/Barn/Boxe...oxer/(color)/0

Gammel 03-07-11, 11:17   #13
Rose

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hvis det ikke må være bilder av figurer på så vil jeganbefale Pierre Robers boxershorts. De er de vi er mest fornøyd med, de sitter bra, holdervseg bra og er i flotte farger.

Utvalget til gutter fra 3 år: http://www.pierrerobert.no/Barn/Boxe...oxer/(color)/0

Vi er også veldig fornøyd med disse boxerne

Gammel 03-07-11, 11:28   #14
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Knerten har både Cars- og superhelttruser kjøpt på HM.

Det har min Knert også.

Og i motsetning til de vi kjøpte på Cubus med Cars på, så holder motivet vask etter vask. De fra cubus må du vite hva der er bilde av for p kunne gjette det, og slik var de etter første vask.

Finn en annen hm. Eller nett?

Gammel 03-07-11, 11:52   #15
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Vi har kjøpt på ebay, med cars, svampebob,mikkemus klubbhus osv.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 12:05   #16
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Vi har brukt Ebay til slikt i alle de år. Stort sett billig og bra undertøy

Gammel 03-07-11, 12:09   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utvalget til gutter fra 3 år: http://www.pierrerobert.no/Barn/Boxer-gutt/Boxer/(color)/0

Akkurat nå er motivet den største motivasjonen jeg har for å få på ham truser. *desperat* Så det må nok være noe med Cars, tenker jeg. Men datteren min har PR-jenteboxere og de er supre, så jeg kommer nok til å kjøpe dem til ham også etterhvert som han blir vant med truser og boxere.

Jeg skal sjekke en annen H&M ja, kanskje i Stavanger sentrum. På Kvadrat hadde de masse sånt til barn før, men nå etter at de gjorde om på butikken finner jeg ingenting. Kan hende jeg lette på feil sted, men jeg gadd ikke å lete mer og ingen av de som jobbet der hadde tid til å hjelpe, så jeg går heller et annet sted. Takk for alle tips.

Gammel 03-07-11, 12:10   #18
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Liker disse veldig godt vi også, og noen av de har tøffe mønstre også. Mellomste har noen med diverse havdyr på.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 12:12   #19
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Nettbutikken til Lindex har iallfall noen kule med fisker, og noen med motorsykler på.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 12:13   #20
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det fineste og kuleste undertøyet til små gutter har definitivt Pierre Robert. Men det er jo boxere da. Det var truser du ville ha? Truser minner meg om min bestefar, så her går alle hankjønn i boxere.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.