|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Hvilken type lommebok har du?Jeg har hatt den mer eller mindre klassiske varianten i alle år, i denne gata:
![]() |
#2 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hvilken type lommebok har du?Jeg har kun en kortholder som "lommebok". Den har kredittkort, førerkort, flexikort. Nå om dagen bruker jeg en liten konvoluttveske, som kun rommer lommebok, nøkler, mobil og lipgloss. Til vanlig har jeg denne konvoluttvesken oppi en diger skulderveske som har plass til et halvt liv i tillegg.
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken type lommebok har du?Jeg bruker stort sett en variant av første bilde. Der kan jeg liksom legge telefonen inni, men den bare kneppes igjen så det er ikke helt trygt for telefonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvilken type lommebok har du?
Det kunne egentlig også fungert.
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilken type lommebok har du?Jeg har en kvadratisk lommebok med glidelås rundt hele.
![]() |
#6 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken type lommebok har du?Jeg bruker bare kortholder. Har ikke eid en lommebok på mange år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken type lommebok har du?Jeg har baby. Så jeg putter ting i vogna, i stelleveska eller i de store lommene jeg har på jakka jeg sikkert har på meg. Eller store lommer på buksa mi.
![]() |
#8 |
⭐️⭐️⭐️
|
Jeg har en liten følelse av (og svak erindring om) at baby på armen og stelleveskepå skulderen er hakket mer styrete på butikken enn lommebok og mobil i samme hånd.
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvilken type lommebok har du?Jeg har en ganske stor en fra Darling Dynasty, med plass til både penger, kort, kvitteringer og alt mulig annet. Jeg har jo bortimot 20 kort jeg syns det er greit å ha med seg til enhvert tid, så jeg hadde aldri greid meg med en sånn knøtteliten sak.
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvilken type lommebok har du?Jeg har en tynn, liten metallboks til kort, og så stapper jeg pengene i lommer og diverse.
![]() |
#11 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hvilken type lommebok har du?For tiden bruker jeg pengepungsaken fra Beck Søndergaard. Kjøpte vel den for syv åtte år siden, men ser at den selges ennå. Jeg har i kamelfarge. Rommer kort og penger og evnt en lipgloss.
![]() |
#12 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvilken type lommebok har du?Jeg har denne, i brun. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken type lommebok har du?Jeg har en i sammemodell som Tallulah, bare min er helt sort. Får med meg det meste,men mobilen må jeg bære i hånda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
Jeg har en slik i svart. Fordelen er at nøkler, mobil og annet stæsj kan stappes oppi. Ulempen er at Visakortet mitt har blitt avmagnetisert to ganger de siste månedene.
![]() |
#16 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvilken type lommebok har du?Jeg har en stor, gul en, med Tweety på.
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Har aldri stelleveske med mindre jeg har vogn og er på stortur. Eller skal på helsestasjonen, for da må jeg jo ha bleieskift siden bleien somregel er våt når vi skal veie.
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15 Sist redigert av Malama : 05-07-11 kl 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Hvilken type lommebok har du?Jeg har denne, bare i et litt mindre og kvadratisk format. I love it! Og har helt sluttet å miste kort etter at jeg fikk den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
Den har åtte kortlommer til de jeg bruker mest, også to store lommer helt ytterst på hver side hvor det ligger mer hulter til bulter, men de er såpass trange at de ikke raser ut. På hver side av småpengelomma kan man også ha noen, men der har jeg mest sedler og kvitteringer.
![]() |
|
|