Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva kan jeg kjøpe på vei hjem og ta med på stranda

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-11, 14:25   #1
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva kan jeg kjøpe på vei hjem og ta med på stranda

Noen som har gode tips til mat jeg kan kjøpe på vei hjem som vi kan spise på stranda uten særlig tilberedning? Det må passe for en på 20 mnd. Også må det være godt og sunt - eller iallefall noe godt og noe sunt.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 14:31   #2
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva kan jeg kjøpe på vei hjem og ta med på stranda

Kjøpe pastasalat hos en matbutikk som har godt utvalg. Burde være mulig å plukke sammen noe som både små og store kan spise der. Noen grove rundstykker ved siden av og litt smør så burde man bli god og mett.

Gammel 06-07-11, 14:38   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fiskekaker kan spises kalde, eller varmes på grill. Sånne store, grove er jo ganske godt også. Småtomater kan man maule direkte, og knaskegulerøtter.

Gammel 06-07-11, 14:43   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

Alt mulig greier de har i varmmatdisken er jo godt da. Også litt grønnsaker fra salatbaren eller noe sånt. Bringebær til dessert.

Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 14:52   #5
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Wraps? Ferdigsalat, en boks mais, en grillkylling, noe rømme/dressing...
Ferskt brød/rundstykker med ekstra godt pålegg; kjøp favorittene og fyll på med cherrytomater osv.
Karbonader fra varmdisken med hamburgerbrød og salat?

Gammel 06-07-11, 14:55   #6
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøper ofte småplukk til oss på butikken

Cherrytomater, minigulrøtter, frukt ol

Ellers kan salat være ok, som regel synes jeg ikke de har noen som er bra nok på butikken så det blir sjelden.

grove polarbrød eller grove rundstykker med makrell i tomat på tube.

Fiskekaker

Vi er ofte på farten og synes det er greit mye å velge mellom, litt vanskelig å huske akkurat nå men

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 14:59   #7
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Grove tortillas, oppskåret skinke, ferdig revet ost, mais, pinjekjerner eller noe nøtter, cherrytomater og isbergsalat.

Gammel 06-07-11, 16:18   #8
Prøvende
Ingen skravlebøtte

Prøvende sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Prøvende er litt kulPrøvende er litt kul
Standard

Grillet kylling og ferdig pastasalat fra en god matbutikk!

Gammel 06-07-11, 16:24   #9
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

peppermakrell er digg sommermat, og så så SUNT, da..

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 00:44   #10
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker å kjøpe med rundstykker, en boks med kyllingsalat og en pakke med kyllingbiter samt paprika.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 06:45   #11
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Må si at jeg er litt farget ev gårsdagens mat med Rømme grøt og spekeskinke Men hva med noe med spekeskinke (trenger ikke å være altfor utfordrende for den på 20 måneder) med melon? Og så litt jordbær?

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 08:30   #12
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for alle de supre tipsene!

Jeg endte med nystekte fiskekaker og karbonader fra Meny, hamburgerbrød, minigulrøtter, vannmelon og nysmurte lefser.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 11:28   #13
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette var jo en aldeles strålende tråd! Man tenker gjerne ikke så klart der man står klokken halv fem i butikken med bilen full av sultne unger og halvt oppblåste badedyr, så da kan man bare slå opp denne tråden, i stedet for ENDA en gang å kjøpe engangsgrill og pølser...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:32.