|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Borte
|
Hva kan jeg kjøpe på vei hjem og ta med på strandaNoen som har gode tips til mat jeg kan kjøpe på vei hjem som vi kan spise på stranda uten særlig tilberedning? Det må passe for en på 20 mnd. Også må det være godt og sunt - eller iallefall noe godt og noe sunt.
|
|
|
#2 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kan jeg kjøpe på vei hjem og ta med på strandaKjøpe pastasalat hos en matbutikk som har godt utvalg. Burde være mulig å plukke sammen noe som både små og store kan spise der. Noen grove rundstykker ved siden av og litt smør så burde man bli god og mett.
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva kan jeg kjøpe på vei hjem og ta med på strandaFiskekaker kan spises kalde, eller varmes på grill. Sånne store, grove er jo ganske godt også. Småtomater kan man maule direkte, og knaskegulerøtter.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Hva kan jeg kjøpe på vei hjem og ta med på strandaAlt mulig greier de har i varmmatdisken er jo godt da. Også litt grønnsaker fra salatbaren eller noe sånt. Bringebær til dessert. |
|
|
|
#5 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva kan jeg kjøpe på vei hjem og ta med på strandaWraps? Ferdigsalat, en boks mais, en grillkylling, noe rømme/dressing...
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kan jeg kjøpe på vei hjem og ta med på strandaJeg kjøper ofte småplukk til oss på butikken |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hva kan jeg kjøpe på vei hjem og ta med på strandaGrove tortillas, oppskåret skinke, ferdig revet ost, mais, pinjekjerner eller noe nøtter, cherrytomater og isbergsalat.
|
|
|
#8 |
|
Ingen skravlebøtte
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() |
Sv: Hva kan jeg kjøpe på vei hjem og ta med på strandaGrillet kylling og ferdig pastasalat fra en god matbutikk!
|
|
|
#9 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Hva kan jeg kjøpe på vei hjem og ta med på strandapeppermakrell er digg sommermat, og så så SUNT, da.. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kan jeg kjøpe på vei hjem og ta med på strandaJeg liker å kjøpe med rundstykker, en boks med kyllingsalat og en pakke med kyllingbiter samt paprika. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kan jeg kjøpe på vei hjem og ta med på strandaMå si at jeg er litt farget ev gårsdagens mat med Rømme grøt og spekeskinke |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Borte
|
Sv: Hva kan jeg kjøpe på vei hjem og ta med på strandaTakk for alle de supre tipsene!
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva kan jeg kjøpe på vei hjem og ta med på strandaDette var jo en aldeles strålende tråd! Man tenker gjerne ikke så klart der man står klokken halv fem i butikken med bilen full av sultne unger og halvt oppblåste badedyr, så da kan man bare slå opp denne tråden, i stedet for ENDA en gang å kjøpe engangsgrill og pølser...
|
![]() |
|
|