|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2010
![]() |
Mellommåltider med lite eller ingen karbohydraterJeg er ALLTID sulten! Har nå prøvd å begynne et litt sunnere liv og ikke spise 4 skiver hver gang jeg skal ha litt mat.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: mellommåltider med lite eller ingen karbohydraterAll slags kjøttpålegg er superdupert, gjerne med litt ost i tillegg. Et egg og litt kaviar, eller en liten ansjosbit attåt. Middagsrester, en bit stek, litt kylling, you name it. |
|
|
|
#3 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: mellommåltider med lite eller ingen karbohydraterJeg har nettopp spist en pose cashews. Anbefales! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Sola - Rogaland
![]() |
Sv: Mellommåltider med lite eller ingen karbohydraterOsteknekkebrød med kjøttpålegg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Mellommåltider med lite eller ingen karbohydraterJeg er sikkert rar, for jeg blir ikke mett uten at et måltid inneholder noen karber. Jeg kan lage en omelett med masse egg, skinke, ost, en salat med dressing til, og være skrubbsulten etter en time. Legger jeg til en brødskive så holder jeg meg mett lenge.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mellommåltider med lite eller ingen karbohydraterNøtter |
|
|
|