|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I endring
|
![]() Fortell meg om ekstra forsikringer på leiebilJa, kan noen fortelle meg litt om det?
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Fortell meg om ekstra forsikringer på leiebilJeg har ikke giddet å kjøpe sånt jeg. Det har gått bra med meg. |
![]() |
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Fortell meg om ekstra forsikringer på leiebilDere må ganske sikkert ikke, men det er en avveining man må gjøre, om man bør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Fortell meg om ekstra forsikringer på leiebilJeg har kjøpt tilleggsforsikring et par ganger. En gang da jeg bare skulle ha bilen i en dag, og egenandelen var på 12 000 kroner. (Diger 7-seters bil.) en annen gang da det var inkludert ekstra sjåfør i ekstraforsikringspakken, og det således ble omtrent samme prisen som å bare kjøpe ekstra sjåfør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om ekstra forsikringer på leiebilEtter å ha blitt flådd for 3 striper i lakken som var veldig små (skal ikke forundre meg om de var der da vi overtok bilen de var ikke noe man la merke til sånn uten videre), så kjøper vi alltid disse forsikringene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om ekstra forsikringer på leiebilVi gjorde det når vi var i Spania 2 uker nå, men trengte den ikke, så vi hadde klart oss uten denne gangen. Men det er jo ikke godt å vite på forhånd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
I endring
|
![]() Sv: Fortell meg om ekstra forsikringer på leiebilNorwegian sin koster oss 668kr og er da uten de 1000kr i egenandel som jeg antar at de som bilutleier firmaene har skal ha. Men dette blir da en 3.part.
![]() |
#9 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Fortell meg om ekstra forsikringer på leiebilSom Teofelia sier, så er det en aveining rundt hva forsikringen koster og om man er i stand til å betale det egenandelen eventuelt kommer på.
![]() |
#10 |
I endring
|
![]() Sv: Fortell meg om ekstra forsikringer på leiebil668kr skal jeg klare å stå i men å betale 300euro når bilen koster det samme å leie blir litt i overkant for meg.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Fortell meg om ekstra forsikringer på leiebil
Det stemmer. |
![]() |
![]() |
|
|