Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Dyreparken - god pris på overnatting og inngang?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-11, 01:02   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dyreparken - god pris på overnatting og inngang?

Bare le, men altså, jeg er helt hjernedød på å finne gode priser på sånt.
Vi (to voksne, to barn) har lyst å dra til Dyreparken om 2-3 uker. Det er ca. 3 timers kjøretur herfra, så vi tenkte å kjøre tidlig på morgenen, ha en overnatting (helst på det skutehotellet rett ved parken, eldste har SÅ lyst å bo der) og to dager i parken og reise hjem på kvelden. Altså en dag i badelandet og en dag i dyreparken.

Jeg ser jeg kan få kjøpt kombibillett til oss alle fire for 2520,- kroner (2 dager). Det er kun inngang. Det er jo satans dyrt?? Eller er det bare jeg som er kjip? Jeg forstod det sånn at man ikke engang kommer inn på Kaptein Sabeltann-området uten å betale enda mer utover den prisen, eller gjelder det bare showene?

Uansett, vi må jo ha hotell også, og jeg fant et rom til 2000,- kroner, men da ikke før i august. Gaah! Så da får jeg finne et annet hotell, om vi ikke velger dette. Men det blir jo fort over 5000,- kroner for en tur til Dyreparken, jeg kjenner det sitter litt langt inne.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.