|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Drammen - Er det noen som vil ta hånd om to kattunger i 4 uker?Kattungene skal kastreres og gis bort, men foreløpig trenger de et hjem i 4 uker. De er søsken, 7 uker gamle, som er levert til avliving til dyreklinikk i Drammen. Sorte/hvite, den ene er langhåret, nydelige! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Drammen - Er det noen som vil ta hånd om to kattunger i 4 uker?Drammen vil definitivt sikkert gjerne det - men han får ikke lov av meg. |
![]() |
![]() |
#6 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2011
![]() |
![]() Sv: Drammen - Er det noen som vil ta hånd om to kattunger i 4 uker?Heisann! Om du ikke har funnet noen til å passe dem enda, tenkte jeg skulle melde min interesse! (meldte meg faktisk inn på dette forumet kun pga denne meldingen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Drammen - Er det noen som vil ta hånd om to kattunger i 4 uker?Jeg har snakket med min venninne igjen. Jeg sender deg nummeret per PM. Om andre er interessert så finnes det fler kattunger med og uten mor å passe eller overta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Drammen - Er det noen som vil ta hånd om to kattunger i 4 uker?Fler kattunger som trenger midlertidig eller varig hjem. Akkurat nå ringte de til venninnen min om en grå og hvit nydelig liten pus som jeg syntes så langhåret ut og fler finnes. Ring/send sms til min venninne på 90694455. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Drammen - Er det noen som vil ta hånd om to kattunger i 4 uker?Nå er det tre voksne katter som trenger et midlertidig hjem (opp til 3 måneder, da burde min venninne og hennes nettverk ha funnet et varig hjem til dem) på grunn av alvorlig sykdom og sykehusinnleggelse hos hun som eide dem. Sist redigert av Pelen : 06-09-11 kl 21:52. Årsak: Fjernet bilder |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Drammen - Er det noen som vil ta hånd om to kattunger i 4 uker?Den som er 13 år gammel har nå fått seg et hjem. De andre to trenger det sårt. Noen som kan gi dem et midlertidig hjem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Drammen - Er det noen som vil ta hånd om to kattunger i 4 uker?Da har de fått fatt i et midlertidig hjem til de to yngste også. Er det noen i Drammensområdet som kan tenke seg katt så er det bare å kontakt meg. Det kommer alltid inn nye katter som trenger nytt varig eller midleritidig hjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drammen - Er det noen som vil ta hånd om to kattunger i 4 uker?
He he. Jeg tenker også at jeg bør løpe fortest mulig ut av denne tråden... Skulle gjerne tatt imot alle puser som ikke har det bra, men det ville nok ikke de to vi har likt. Og ikke de to vi stadig passer heller...
![]() |
#17 |
Vaklende
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Drammen - Er det noen som vil ta hånd om to kattunger i 4 uker?Ja, dukker det opp en rødstripete guttepusunge, veit jeg at det vil holde hardt.
![]() |
#19 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Drammen - Er det noen som vil ta hånd om to kattunger i 4 uker?Sukk altså. Jeg ønsker meg så innmari katt, og det er fullstendig uaktuelt. Hundene hadde tatt helt av, og ikke bor vi sånn til at det er ideelt for katter heller. En vakker dag håper jeg vi kan overta et sånt vakkert nøste vi også.
![]() |
#20 |
rakkarpus
|
Vi vurderer å bli slike fosterhjem. Vi har en katt selv, inenkatt. Hun er litt sky. Er det mulig å kanskje prøve å feks ta vare på noen kattunger, men hva om vi ser og tror at katten vår takler dette dårlig, er det noen retrettmuligheter da?
![]() |
|
|